ben bir ömür hep doğruları söyledim doğruya,öne atılarak bu doğru dedim yanlışada korkmadan bu yanlış dedim gönül işinde,şunları söylemek isterim kalbimiz bir hata ile birine akar derim aklımız,cezasını bir ömür çeker derim aklımız,fikrimiz ilk sevdada kalır derim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kalp sever akıl cezasını çeker. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kalp sever akıl cezasını çeker. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda KALP SEVER AKIL CEZASINI adlı eserinizi bizlerle paylaştığını için teşekkürler akıcı anlamlı ve duygusal kurgusuyla harika bir eser okudum kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Değerli Şairimiz.Kıymetli Dost kalem. Güzel Eserinizi,canı gönülden kutlar, Tebrik ederim. İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah. ................................... Selam ve Duâ ile.
Hocam en ince meselelerin dahi hayatta olumsuz bir karşılığı var diyor ki bazı hatalar ömrün sonunu bekler yakandan düşmesi için..kutlatlarım doğrüları yazan mısraları tebriklerimle..selamlar...
ben bir ömür hep doğruları söyledim doğruya,öne atılarak bu doğru dedim yanlışada korkmadan bu yanlış dedim gönül işinde,şunları söylemek isterim kalbimiz bir hata ile birine akar derim aklımız,cezasını bir ömür çeker derim aklımız,fikrimiz ilk sevdada kalır derim.
Güzel bir şiir okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...