XX Yoruldum. Yoruldum be gardaş, hem de çok yoruldum. Kalmadı takatim. Nefesim kesilir oldu yol yürürken. Kırk yerde dinlenir oldum, şuradan şuraya giderken. Yorulur oldum gardaş yorulur oldum.
XX
Böyle miydim eskiden ben, dağ taş dolaşırken Böyle miydim? Dik yamaçlar önümde eğilirdi, bir zamanlar dağları tırmanırken Kimse yetişemezdi arkamdan. Şimdi düz yolda bile yorulur oldum gardaş. Yorulur oldum ben.
XX
Bak halime, çürük bir ağaç gibiyim şimdi. İşe yaramaz oldum. Dokunsan, kırılıp döküleceğim neredeyse Gardaş. Bu kadar mı halsiz kalır, bu yaşa gelince benim gibi bir insan. Bu kadar mı yorgun düşer. Bu kadar mı? Yorulur oldum en küçük mesafede bile yorulur oldum gardaş.
XX
Etrafımda benden yaşlı insanlar var. Çivi gibi Yere çaksan yarıp geçecek, neredeyse onlar. Sağlam. Ben kendime gençliğimde acımadım, düşünmedim bu günleri gardaş.
Çalıştım, çalıştım. Sonunda kendimi mırıldanarak avutur oldum. “Kendim ettim kendim buldum” Ben, ne gençliğimi düşündüm ne geleceğimi düşündüm gardaş. Çalışmış ha bire çalışmışım gardaş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ha bire çalıştım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ha bire çalıştım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.