(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eden özgürlük denen şeye ben kavuşamıyorum. Herkez ister özgür olmayı. Özgürlük hayatın en güzel kelimesi. Kendine güvenen insan özgürdür
Sen kendine güvenmiyormusum Şairem. Elbette bütün insanlar özgür yaratılmıştır, özgür doğarlar. Ya sonrası insan denilen bu eşrefi mahlukat, Kendi çıkarları doğrultusuna insanları köleleştirme yoluna gidiyor. Eğer bir baskı, zulüm, işkence varsa o nu yapanın bir çıkarı olmalı. Kutlarım, yorgun şiirini. Saygılarımı bırakıyorum sayfanıza.
Eden özgürlük denen şeye ben kavuşamıyorum. Herkez ister özgür olmayı. Özgürlük hayatın en güzel kelimesi. Kendine güvenen insan özgürdür
Evet şaire hanım Özgürlük çok güzel anlamı olan bir kelimedir ve kelimeden de öte insanın oksijenidir benim gözümde...Özgürlük çok yüce ve herkese lazım olan bir olgudur...şiirinizde anlattığınız gibi özgürlük kendine güvenen insanlar için vardır...Ama tek bir yönetim haricinde Şeriat...Şeriat yönetimlerinde ve teokratik yönetimlerde özgür olmanız mümkün değildir kendinize güvenseniz bile yüreğinize sağlık kutluyorum...
Beyefendi, Şeriat derken Kur'anı kerimdir. Kur'anda insan özgürlüğünü kısıtlayın diye bir ayet varda bizmi göremedik. Kendini bilmez, şıh,şeyh'lerin yıllardır yaptıkları baskıları, çıkarları uğruna yaptıklarıdır. Siz İranla karıştırmayın şeriatı. Saygılarımla.
sen
ben
hepimiz güvenelim kendimize...