Düşünmek için zamana ihtiyacım var, Üzerine düşünülecek çok şey var, Konuşmak için dile, Yazmak için kaleme, Sevmek için kalbe, Sevdiğini söyleyebilmek için yüreğe, Aynı yolda yürümek için ömre, Yolun sonu içinse mühre ihtiyacım var... Dedim ya zamana ihtiyacım var, Tik... Tak... Tik... Tak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHTİYACIM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHTİYACIM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşünmek için zamana ihtiyacım var, Üzerine düşünülecek çok şey var, Konuşmak için dile, Yazmak için kaleme, Sevmek için kalbe, Sevdiğini söyleyebilmek için yüreğe, Aynı yolda yürümek için ömre, Yolun sonu içinse mühre ihtiyacım var... Dedim ya zamana ihtiyacım var, Tik... Tak... Tik... Tak...
Güzel bir şiir okudum. Nice güzel şiirlere diyor Şairimi KUTLUYORUM...
Düşünmek için zamana ihtiyacım var,
Üzerine düşünülecek çok şey var,
Konuşmak için dile,
Yazmak için kaleme,
Sevmek için kalbe,
Sevdiğini söyleyebilmek için yüreğe,
Aynı yolda yürümek için ömre,
Yolun sonu içinse mühre ihtiyacım var...
Dedim ya zamana ihtiyacım var,
Tik... Tak... Tik... Tak...
Güzel bir şiir okudum. Nice güzel şiirlere diyor Şairimi KUTLUYORUM...