(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kuşku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kuşku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri tebessümle okudum Fransız:) Her şiirin gibi.
Edip Cansever, çok sevdiği komşu teyzesinin Ahmet Hamdi Tanpınar'ın kardeşi olduğunu çocukluktan biliyormuş aslında ama şiirlerini okutmaya çekiniyormuş.Bir gün Tanpınar Cansever'e şiirlerini getirmelerini,okumak istediğini söyler.Edip şiirlerini getirir,Tanpınar hepsini okur.Okuması bittiğinde ''Bu şiirler çok güzel,hepsi çok çok güzel,ama hiçbiri şiir değil''der.
Senin şiirini okurken dünkü yazıyı anımsadım.Ne diyorsun Fransız, Ahmet Hamdi bey, bizim şiirleri okusaydı ne derdi acaba? Çok titiz,çok yönlü ve mükemmel bir şair-yazardır o, bilirsin.Kendi şiirlerim için okumasına dair ihtimal bile vermezdim doğrusu:))
**
''ben ona nişan almıştım aslında vurulan sensin'' ...
''Durma, getir şimdi sakladığın elmayı''çok güzel söyleyişti,ben seviyorum senin özgün şiirlerini.
Sevgiler Fransız..
hena tarafından 11/3/2019 2:12:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
sen böyle söyleyince aklıma geldi, Canan TAN bir kitabında benden ya da bana dair bir hikayeden bahsetmiş kitap okumayı sevmediğimden araştırmadım aslında duyum sadece ne kadar doğru bilemedim
demem o ki; Cansever ya da Tanpınar neticede senin benim gibi insanlar edebi anlamdaki yerleri tartışılmaz elbet yani okumuş olsalar muhtemelen şiirden saymayacaklar ve bu beni hiç şaşırtmayacak çünkü şiir olsun diye yazdığım bir tane şiir! yok :)
Annem eski kurşunculardan...bi hâl çaresine bakar kahveni içtikten sonra:)