(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim çare bulabilirdi derdime, Senden başka Ey RABBİM (cc) *********************************YOK BAŞKA ANLAYAN ANLAYA BİLEN TEBRİKLER BAŞARILAR DAİM OLSUN İNŞ.
Sensizliğin hüznüyle kavruldum Senden ayrı kalmanın acısı sardı tüm benliğimi. Ayrılığın ateşi yaktı ciğerlerimi. Düşünemez oldum artık senden başka hiçbir şeyi. Kasırgalar estirir oldu içimde bu acı Tüm hüznüm sende birleşti Sana kilitlendim. Seni düşünür oldum. Nereye baksam hep sen varsın. Her şey seni anlatır oldu. Ama göremiyorum Sanki perde olmuştu gözlerime sarp dağlar. Yakın olduğun halde seni görememek, Seninle olamamak, Sensizliğin elemini hissedememek, ağlanası halime ağlayamamak, nasıl yaşadığımı bilemeden, Senden bihaber yaşamaktı üzüntüm. Dayanılmaz bir hal aldı bu acı Kavuşmak, hasretimi dindirmek, Yıldırım hızıyla şimşek çakar gibi Belkıs ın tahtı gibi gelmek istiyorum. Ne zaman sensizliğe yönelsem Haykırır oldu bana, bende onunla varım Bende onunla hayat buldum. Boğazım düğümlendi yutkunamaz oldum. Hayat bağlarım kopmuş, Can damarlarımda sen vardın. Tüm hücrelerim seni sayıklar olmuştu. Seninle olan bir hayattı arzuladığım Sensizlik ölümle kardeşti bana Sana varmanın sende olmanın ateşiyle yandım Tertemiz olmak sadece sana ait olmak için. Sana kavuşmanın bedeli neydi acaba? Dünyaları terk etmek, Yoksa canımdan vaz geçmek miydi? Ben zaten onları bırakmıştım. Sana gelmek seninle olmak için. Senin yolunda görmez oldum tüm engelleri İltifat etmedim, nazarım olmadı hiç Çünkü sen yoktun sensizlik vardı. Sana kavuşabilmenin ümidiyle geçti günlerim. Her anım sensizliğin gözyaşlarıyla doluydu Takatim kalmadı sabrım tükendi artık. Haykırmak istiyordum avazım çıktığı kadar Yusuf`un olmak istiyorum. Kim anlardı beni !, Kim çare bulabilirdi derdime, Senden başka Ey RABBİM (cc)
tebrikler arkadaş... dua gibi güzel şiirdi...selam ve hürmetler...
Sana kavuşabilmenin ümidiyle geçti günlerim. Her anım sensizliğin gözyaşlarıyla doluydu Takatim kalmadı sabrım tükendi artık. Haykırmak istiyordum avazım çıktığı kadar Yusuf`un olmak istiyorum. Kim anlardı beni !, Kim çare bulabilirdi derdime, Senden başka Ey RABBİM (cc)
Tebriklerçok güzel bir yakarış... Allahım! Ağlamayan gözden, sızlamayan özden, kızarmayan yüzden Sana sığınırız. Şirkten, küfürden, müşrikten, Cahilden, gafilden, kafirden Sana sığınırız. Harama dayalı servetten, Hak edilmemiş şöhretten Sana sığınırız. Korkaklıktan, pısırıklıktan, kıskançlıktan Sana sığınırız. Hasetten, fesattan, kesattan, nifaktan, Fısktan, fücurdan Sana sığınırız. İftiradan, ihanetten, cimrilikten, kincilikten Sana sığınırız.Bizleri İmandan Kurandan ayırma Yarab
Kim çare bulabilirdi derdime,
Senden başka Ey RABBİM (cc)
Çok etkileyici,Duygu yüklü bir yakarış..Sevgiler ,Saygılar size..Emanetsiniz..