Bizim oralarda, sülale adıyla anılır insanlar. İster doktor ol, ister öğretmen ister mühendis hiç fark etmez. Falancanın oğlu, filancanın kızı derler senin için konuşulurken Soya göre değer verilirdir, insanlara Asalet aranırdır. Soy sop aranırdır, bizim oralarda
xx
Bizim oralarda sülale adıyla anılır insanlar. Yoktur, anılacak başka bir adın Saygı soyuna sülalenin değerine göre gösterilirdir meyde divanda. İlgi ona göre gösterilirdir insanlarla konuşulurken. Zengine farklı davranılır, fakire yine öyle Fakirden kaçar, zengine koşardır bizim oralarda insanlar Çünkü! Soy sop aranırdır, bizim oralarda
xx
Bizim oralarda sülale adıyla anılır insanlar Zenginler, konaklarda yaşardır. Atları arabaları vardır binecek ve malları mülkleri vardır herkesten çok Fakir inadına fakirdir. Fakirler toprak damlı evlerde yaşardır. Bir eşeği vardır birkaç dönüm de bağı vardır ekip biçecek Çalışırdır, karın tokluğuna. Dur hele! Bir de şu var, zenginler başköşelerde oturur fakirler kapı kenarında Mecliste. Farklıdır bizim oralarda insanlar Hep! Soy sop aranırdır, bizim oralarda.
xx
Bizim oralarda, sülale adıyla anılır insanlar Soylu soyludur Fakir fakirdir insanlara göre. Senin İşin mi düştü, bir yere yapılması gereken Önce soyluya, danışacaksın. Hediyen olacak Bu da yetmezse, yalvaracaksın yakaracaksın ona Düşünmeden kula kulluk edeceksin. Siyaset yapacaksın, siyasetçiye kulluk edeceksin. Soy sop aranırdır, bizim oralarda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizim oralarda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizim oralarda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
☾✫Merhabalar Değerli Şairimiz. aNLAMLI Güzel Eserinizi, Canı gönülden kutlar,Tebrik ederim. Elbette ne gelirse soydan genden gelir. Asıl Güzelliği TENDE DEĞİL EUHTA AHLÂKTA ARARIZ Biliriz ki ten güzelliği yıllar geçtikce geçer Rug güzelliği yıllar geçtikce daha da olgunlaşır güzelleşir. Güne düşmesi temennisi ile Kutlarım. İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah. ................................... Selam ve Duâ ile.
aNLAMLI Güzel Eserinizi,
Canı gönülden kutlar,Tebrik ederim.
Elbette ne gelirse soydan genden gelir.
Asıl Güzelliği TENDE DEĞİL EUHTA AHLÂKTA ARARIZ
Biliriz ki ten güzelliği yıllar geçtikce geçer Rug güzelliği
yıllar geçtikce daha da olgunlaşır güzelleşir.
Güne düşmesi temennisi ile Kutlarım.
İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah.
................................... Selam ve Duâ ile.