(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nankörler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nankörler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nankör olanlar sahte dost olanlara çıkarcılara ne kadar merhamet etseniz karşılığında maraz doğar. Merhametle yaklaşan Allah rızasını gözetir, merhamet edilen sadece ne kopartırsam kar diyenlerdense.. O kişiyi sırtınızda da taşısanız en olmadık anda acımasızca acıtır canınızı.. Dünya aynı dünya değişen yalnız insanlar.. Güven duygusunun bitirilmiş saygı sevgi Allah rızasını gözetme azalmış emin olanlar azalmış haldeler..Allah sonumuzu hayır eylesin..Anlamlıydı şiiriniz kutlarım..Hayırlı cumalar Selam ve dua ile.
Çok güzel yazılmış usta kalem incileri, haz verdi bana, Yazan üstadın yüreğine sağlık, şiir dostluk köprüsüdür gönülden gönüle Şiir, dilsizin dili, Elsiz in eli,Gözsüz ün gözüdür, Var olsun şiire değer veren yürekler, var olsun hayata şiir katan yürekler ,SAYGILAR SUNUYORUM.
Merhaba iyi günler arkadaşım.sayfanıza yüreğinizden dökülen mükemmel bir duygu seliydi üçlüğünüz. çok haklısınız bu dağdakilerin hepsi nankör.türk okulunda okuyup büyüyorlar.dışarıdan birisi gelip beynini yıkıyo tamam hemen düşman oluyor devletine.yazıklar olsun.sen bunu 3 dizede ne kadar da güzel anlatmışsın.İlhamınız bol olsun.sizden her zaman böyle nefis şiirler bekliyorum.Bu şiiri hissedip yazan yüreğinize sağlık.Selamlar.
Merhametle yaklaşan Allah rızasını gözetir, merhamet edilen sadece ne kopartırsam kar diyenlerdense..
O kişiyi sırtınızda da taşısanız en olmadık anda acımasızca acıtır canınızı..
Dünya aynı dünya değişen yalnız insanlar..
Güven duygusunun bitirilmiş saygı sevgi Allah rızasını gözetme azalmış emin olanlar azalmış haldeler..Allah sonumuzu hayır eylesin..Anlamlıydı şiiriniz kutlarım..Hayırlı cumalar Selam ve dua ile.