(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
67 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öncelikle sizun gibi usta, elit, aydın, münevver ve dahi kalburüstü entelektüel birisinin fakirun köşeşine yorum yazmasi bendenizin zuyadesiyle memnun olmasına sebep olmuştür.
Düyacaksınız ki nedendür?
Şundandür üstad-ı azam, muazzam:
Bir kere siz velut, gözü kara, uzak görüşlü, arı kovanına çomak intikal ettirmeyi bilen, sivri çıkişlerle lüzumsuz konuları irdeleyen densuzları tiiiiiiiiiiiiiiiiiiz görüp encamlarını hayır olmayacak şekilde hırpalayan bazen de kimin hırpalandığını kimsenin de bülmediği bir şekilde fırçalayan, badana eyleyen, çok ulu ve kuru kişunun korktuğu, ürktüğü bir örümcekkafalısınız. Çooooooooook tehlikelisiniz çoook!...
Bir kere dekil, onlarca değil belki vurkaçyüz kire bildügünü yazan kendini bülmezleri haşlıyor,heşliyor,dışliyor, bazı kişileri sebepsiz yere dişleyenleri de bu sitede zahar fişliyorsunuz. Ben dimiyorum ahanda şu sayfada iki satır yazamayip iki yüz katır ürküten fincancı,cincancılar söyleme küstaklığında buliniyor zahar ki….
Pakinuz puntan sonre “Her sayfaya giderekten şiirleri okumak zahmetinde bulunmayınız” darbımesel olmiş kelam –ı kibarınzı tikkate alacakım. Öyle her şiir okuyacakım diye şimden sonra kendümi harap ve bitap eylemeyecekim. Siz sözün has ustası dir de bendeniz tutmaz mi şah-ı şiir…
Heeeeeeeeeeeeee “Bir şairin bir şiirini okursanız hepsini okumuş sayılırsınız. Bir dahaki şiirinde farklı bir şey olmayacağından sonraki şiirlerine de aynı şeyi yazmanızda beis yoktur.” İlmi ifadesi gerekidür ki bundan sonra bendenizün de böyle genirmesi,bagırması, pardon davrenması zarttır…
Bir şakirin on,on beş şirkini, pardon şiirini okumak dimek elbettedirkim hepsünü okimak dimek olacakından dikrlerine pakmak gerekssüz bir şer eylem olüp bizi hem de yoracağından afinize sığınarak, üç şiiri( eger oni de bulirsek tabiki) okimak yiteeeeeeeeeeeeeeer de artar pile degil mi?
Böylece hem herkese ayrı bir yorum derdinden kurtulur hem de tııkla yapıştır yöntemiyle günde ikiyüz ,üç yüz yorum yapma şansını yakalrız ki böyle olunca bize de tıkla yapıştır yöntemiyle hiç olmazsa günde kır elli yorum gelebilir.”
”Devir yıkama yağlama hizmetlerini eksiksiz olarak hergün yenilemek devri olduğundan, yorum sayısı en kalabalık olan yeri gündelik takip etmeniz önerilir. Bunlarda mutlak bir bal vardır. Böylelikle yağcılıkta sebat buyrursanız tiz zamanda kurdela kazanma şerefine nail olmanız işten değildir.” gibi bir dekül birkaç yüz dane kurdele hak eyleyen müthiş, duyulmamiş, körilmemiş, olgunlaşmiş, pişmiş tarihi ökütlerinizi tutacakim ve fincancı, cincinci öküzleri ( katir mi diyecektik yoksa) ürkütmeyecekim asla ve katta, zinhar….
Zat-i şahanenizin önerdiki “ HER BAŞA TARAK OLABİLECEK kişisel ve klişe bir yaıştırma kalıbu olan “Yüreğinizden aktığı gibi dökülmüş sayfalara, muhteşem bir şiir tezahürat çıkmış bulunmaktadır. Kalemliğinize zeval gelmesin vb gibi.” Yakıştırmaalrı şıppaten adamın şiirine yapıştıracagım. Sizin inat, murat ettiğiniz gibi “ Böylece yazdığınızda şiiri okuyup okumadığınız da kimse tarafından anlaşılmaz.” Dimi efendüm, şah-ı şiir…
”sizden bir ricam da kimsenin şiirini beğenmemiş olmak gibi imada bulunmayın. İYİ ŞİİR YAZAN OLMADIĞINDAN HERKES SİZE HUCUM EDER PESTİLİNİZ ÇIKARIVERİR . Valla kimse size seçki meçki vermez ona göre” mislü, benzerü,dengi bulunamayan ağyarına mani,efradına cami olan astarı sağlam nasihatınızı da yazdım tutulmak üzere akil defterimin en müstesna yerine… Artık bentenüzü kim tutabirir? Gelsin kurtelalar, alkişler, meleyişler, kükreyişler, geviş getirmeler…
İnanın ki iyi şiirlerimi henüz sunmiyorum zat-ı şahanenizin “İyi şair olmak demek iyi şair gibi görünmek demektir.İyi şiir yazıp da başınıza iş açmayınız.” Benzersiz ve piraz da kabaca öğütüne ters duşmayalım diye. Nasil iyi mi yaptığım?
Neden milletin huzurunu kaçıracaksınız ki. Fincancı katırlarını ürkütüp neden huzursuzluk çıkarıcaksınız ki. Oturup iki dakikada iki şiir yazmak varken neden iyisini yazıp da milletin hasedini çekeceksiniz. ne luzumu var düşman kazanmaının? Akıllı adam böyle mi yapar diğil mi”
Üstadım, mirim, pirim, devletlu sultanım, parisi, londorayı görmediği, afrikanın balta girmemiş ormanlarını, sansfiransiskonun, havainin kumharhanelerini ziyeret etmetikü,biraz da kafayı,kovayı bulup da yazmadıgı için şiirinde ciddi pürüzler bulunan şair-şahım; bundan sonrasini sizin yazacagınız kimbilir kaç akilliyi aklından eyleyecek, küplere bindirecek, pazılarini de korkutup, ürkütüp sindirecek satırlarınızdan sonra yazayim olur mi ?
Cavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv…
Not: Yazdığım yazılarda ilk defa imla kurallarına uydukum bilinmeli, her zaman böyle tikkatli yazacağım beklenmemelidir.
Türkçeyi dogru kullanmak her şairin işi dekildür. Hele de bizim gibi densizlerin böye şeylere heveslenmesi hiç de hak olmaz.
Sizi forumlardan tanıyıp sayfanızı bir ziyaret edeyim dedim. Tam da umduğum gibi bir şair çıktınız. Birkaç şiirinzi okuyunca sizin de iyi bir şair kabul edilemiyceğinizi şıp deyu anlamış bulundum. O yüzden size acizane bir kaç tavsiyede bulunmam tezahür etmiş:))) A) Her sayfaya giderekten şiileri okumak zahmetinde bulunmayınız : Bir şairin bir şiirini okursanız hepsini okumuş sayılırsınız. Bir dahaki şiirinde farklı bir şey olmayacağından sonraki şiirlerine de aynı şeyi yazmanızda beis yoktur. B) O halde sitedeki gözüne kestirdiğiniz on ,on beş şairin bir şiirini okuduğunuzda bütün şiirleri okumuş sayılacağınızdan belli kalıpta bir kutlama metni oluşturmanız gerekir. Böylece hem herkese ayrı bir yorum derdinden kurtulur hem de tııkla yapıştır yöntemiyle günde ikiyüz ,üç yüz yorum yapma şansını yakalrsınız ki böyle olunca size de tıkla yapıştır yöntemiyle hiç olmazsa günde kır elli yorum gelebilir. C) Devir yıkama yağlama hizmetlerini eksiksiz olarak hergün yenilemek devri olduğundan , yorum sayısı en kalabalık olan yeri gündelik takip etmeniz önerilir. Bunlarda mutlak bir bal vardır. Böylelikle yağcılıkta sebat buyrursanız tiz zamanda kurdela kazanma şerefine nail olmanız işten değildir. D) HER BAŞA TARAK OLABİLECEK kişisel ve klişe bir yaıştırma kalıbu bulmalısınız.Bunalrdan bir iki örnek : Yüreğinizden aktığı gibi dökülmüş sayfalara, muhteşem bir şiir tezahürat çıkmış bulunmaktadır. Kalemliğinize zeval gelmesin vb gibi. Böyle yazdığınızda şiiri okuyup okumadığınız da kimse tarafından anlaşılmaz.
D) sizden bir ricam da kimsenin şiirini beğenmemiş olmak gibi imada bulunmayın. İYİ ŞİİR YAZAN OLMADIĞINDAN HERKES SİZE HUCUM EDER PESTİLİNİZ ÇIKARIVERİR . Valla kimse size seçki meçki vermez ona göre E) İyi şair olmak demek iyi şair gibi görünmek demektir.İyi şiir yazıp da başınıza iş açmayınız.Neden milletin huzurunu kaçıracaksınız ki. Fincancı katırlarını ürkütüp neden huzursuzluk çıkarıcaksınız. Oturup iki dakikada iki şiir yazmak varken neden iyisini yazıp da milletin hasedini çekeceksiniz. ne luzumu var düşman kazanmaının akıllı adam böyle mi yapar dğil mi
... ...
Devamı sonrasına. Haa NASIL İYİ ŞAİR OLUNUR diye bir forum açsanıza tadından yenmez olur.
Bu arada güzel şiirinizden dolayı da sizleri tebrik etmek istedim. TEBRİKLERİMLE
şahamettin tarafından 6/25/2008 8:13:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kaleminize sağlık ...
Saygılarımı sunuyorum.