(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
64 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazdığımız eserler yanlız kendimizi doyurmamalı, Aslında hayırlı topluma faydalı ve kalıcı eserler bırakmalıyız ilim saklanmak, İçin değil satılmak için lütfedilmiştir. hocam ilim ışıklarınızın sönmemesi dileğiyle, Hürmetlerimi sunarım. faydalı bir nasihat,
BİZLERE DE BÖYLE ONURLU VE SEVİYELİ BİR ŞİİR YAKIŞIRDI..VE...YAKIŞTI DA SAYENİZDE DEĞERLİ HOCAM...ŞİİR TADINDA BİR ŞİİRDİ VE HER BİR MISRASINDAN HAZ ALDIM...YÜREKTEN KUTLARIM...SEVGİ VE SAYGIMLA...SELAMLAR...
Güzel dizelerinizi beğeniyle okudum Durdu bey bize de sizi kutlamak yakışır diyorum gönlünüze sağlık ilhamınız bol olsun ayrıca değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum Rabbime emanetsiniz yüreğinizden sevgi yüzünüzden tebessüm eksik olmasın selam,sevgi ve dua ile...
"Yalandan,yanlıştan uzak durmalı, Mazlumların yarasını sarmalı, Tarihlere mührümüzü vurmalı, Bizlere de bu yakışır dostlarım...
Doğru okumalı,doğru yazmalı, Hakikate yan bakana kızmalı, Güzel işe sağlam temel kazmalı, Bizlere de bu yakışır dostlarım...
Vatan,millet için hep çalışmalı, Allah için her çileye alışmalı, Ter dökmeli,sabırda yarışmalı, Helal soframızı açıp doymalı, Faydalıyı başköşeye koymalı, Hakk’ı söylemeli,Hakk’ı duymalı, Bizlere de bu yakışır dostlarım..." Güzel öğütler, güzel şiir. Tebrikler.
Aslında hayırlı topluma faydalı ve kalıcı eserler bırakmalıyız ilim saklanmak,
İçin değil satılmak için lütfedilmiştir. hocam ilim ışıklarınızın sönmemesi dileğiyle,
Hürmetlerimi sunarım. faydalı bir nasihat,