Fırtınada kalbim. kan revan içim Beni yerden yere, vuruyor acım Ben tek seni sevdim, sana muhtacım Bahtım senli olsun, olmasın tacım Delice atıyor, sensiz sol yanım Derin bir derdim var, yokluğun canım.
Fırtınada kalbim, sensizlik davam Dönmezsen gönlüme, gül dermez ovam Yokken de sevmeye, sevdaya devam Yoksun ya yanımda, hep yağmur havam Delice atıyor, sensiz sol yanım Derin bir derdim var, yokluğun canım.
Fırtınada kalbim, sevgisiz kaldım Devrildim yıkıldım, yaralar aldım Şu garip başımı, sevdaya saldım Gerçeği yok sayıp, hayale daldım Delice atıyor, sensiz sol yanım Derin bir derdim var, yokluğun canım.
Fırtınada kalbim, unutamam ki Anılarla gönlüm, avutamam ki Günlük sevdalarla, bir tutamam ki Saklarım herkesten, anlatamam ki Delice atıyor, sensiz sol yanım Derin bir derdim var, yokluğun canım.
Fırtınada kalbim, külde közlerim Savrulup duruyor, yelde sözlerim Serildi yerlere, çölde dizlerim Leylayım gezerim, selde gözlerim Delice atıyor, sensiz sol yanım Derin bir derdim var, yokluğun canım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK BÜYÜK DERDİM VAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK BÜYÜK DERDİM VAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygunun ve duyarlılığın anlatıldığı şahane bir şiir...
Tebrik ederim…
....................................Saygı ve selamlar.