İSMAİL ATAKAN ÜNVER (Methiye)Şiirin hikayesini görmek için tıklayın KARAMAN İLİMİZİN GÖZÜ KULAĞI OLAN
Halkın Sorunlarını Karamanın bölgesinin sosya ekenomik ve coğrafyasının sıkıntılarını Türkiye Büyük Müllet Meclisinde Dile getirerek Karamanlıların gönlünde Taht kuran Kıymetli Hemşerime ve onu yakınen tanıyan sevenlerine İthaf ediyorum. Şairin tarafı olmaz Sadece doğruları yazar Eğrileri yanlışları yerer doğruları gerçekleri söyler ve öğer. Şimdiden Okuyan Hisseden Yüreklere Bin selam olsun. ................................................................................. İsmail Atakan Ünver kimdir? CHP Karaman Milletvekili İsmail Atakan Ünver nereli? İsmail Atakan Ünver kaç yılında nerede doğdu? Güvenlik ve İstihbarat Komisyonu üyesi olan İsmail Atakan Ünver biyografisi. .................................................................................... İsmail Atakan Ünver 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimi, Cumhuriyet Halk Partisi Karaman Bölgesi, 1’nci sıradan millet vekili olarak Meclis’e girdi. İsmail Atakan Ünver, 1974 yılında Karaman’da, doğdu. İlkokulu ve ortaokulu Karaman’da, liseyi Konya Veteriner Sağlık Meslek Lisesi’nde yatılı olarak tamamlayan İsmail Atakan Ünver, yükseköğrenimimi Anadolu Üniversitesi Veteriner Sağlık On lisans Programı ve sonrasında Selçuk Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nde yaptı. İsmail Atakan Ünver Şırnak/Beytüşşebap İlçe Tarım Müdürlüğü’nde 3 yıl, Karaman Tarım İl Müdürlüğü’nde 10 yıl olmak üzere toplam 13 yıl memuriyet hayatı oldu. İsmail Atakan Ünver, 2004 yılında istifa ederek memuriyetten ayrıldı ve daha sonra avukatlık stajını tamamlayarak Karaman Barosu’na bağlı olarak avukatlık mesleğine başladı. Bir dönem, Baro Yönetim Kurulu Üyeliği görevinde bulundu. 2 dönem CHP il başkanlığı yaptı. Evli ve bir çocuk babası. İsmail Atakan Ünver, 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimi, Cumhuriyet Halk Partisi Karaman Bölgesi,1’nci sıradan milletvekili olarak Meclis’te yerini aldı. Allah Ömrünü hayr işlerine Millet işlerine var etsin İnşallah.Amin.
İSMAİL ATAKAN ÜNVER (Methiye)
Dokuz yüz yetmiş dört yılında doğdu Avukat İsmail Atakan Ünver Rakibin yenerek seçimde boğdu Avukat İsmail Atakan Ünver Karaman da doğdu Konya da okur Çocukluk dönemi oyunu yokur*.. (taş bilye) Anası halısın kilimin dokur Avukat İsmail Atakan Ünver İlim irfan ile hafıza dolmuş Veteriner hemde hukukçu olmuş Millet meclisinde vekilim n’olmuş Avukat İsmail Atakan Ünver Meclistedir artık gür esimizdir Doğruları söyler hür sesimizdir Hizmetlimiz bizim kâr fesimizdir Avukat İsmail Atakan Ünver Karamanı öğer özü yansıtır Alın teri emek tozu yansıtır Onun dik duruşu bizi yansıtır Avukat İsmail Atakan Ünver Karış karış gezer olur seyrani Ayrancı’da içmiş soğuk Ayranı Koyu bir Atatürk Ülke hayranı Avukat İsmail Atakan Ünver Resuli memleket değerin öğer Yolundan çıkarsa kalemi döğer Eminim insana veriyor değer Avukat İsmail Atakan Ünver ...............16.06.2019 Resul Civcik"Ozan Resuli"Ayrancı/Karaman Fotoğraf İsmail Atakan Ünver sayfasından alınmıştır. Fotoshop;Resul Civcik Kıymetli Vekilimiz,Hemşerime ve sevenlerine İthaf ediyorum. Şiirimi okuyup hislenen,beğenen,yorumlayan, tüm gönül dostlarıma,selâm olsun. |
saygılarımla