(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kuran ayetlerinde anne-baba hakkından şöyle söz edilir: “Rabbin, Ondan başkasına kulluk etmememizi ve anne-babaya iyilikle davranmayı emretti. Şayet onlardan biri veya ikisi senin yanında yaşlılığa ulaşırsa, onlara: "Öf" bile deme ve onları azarlama; onlara güzel söz söyle.”(İsra Suresi, 17) //içinizden gelen bu ğüzel sözler için tebrikler..//
beg44 tarafından 6/18/2008 12:12:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kara topraklar bedenini sardığı için Kader seni benden zamansız çaldığı için Bana yardım edememenin ızdırabını sana yaşattığı için Allah’a sitem ediyorum anne...
şiir olarak çok güzel mısralar lakin anne sevgisi olmasa da olmaz. sevmiyor demek yerine seviyorum desen Rabbimize sitem etme o herşeyin doğrusunu bilir. ne olursa olsun hesabını biz değil rabbim sorar bize şükretmek kalır. yüreğinize sağlık tbrkler.
hasbin allah annelerini sevmeyen.bende onu sevmem. annelere yazılan tüm şiirler güzeldir. yeter ki içinde anne kelimesi geçsin. kutlarım seni.. sevgi ve saygıyla...
“Rabbin, Ondan başkasına kulluk etmememizi ve anne-babaya iyilikle davranmayı emretti. Şayet onlardan biri veya ikisi senin yanında yaşlılığa ulaşırsa, onlara: "Öf" bile deme ve onları azarlama; onlara güzel söz söyle.”(İsra Suresi, 17)
//içinizden gelen bu ğüzel sözler için tebrikler..//
beg44 tarafından 6/18/2008 12:12:50 PM zamanında düzenlenmiştir.