(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
52 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadir Bey, biz de duyarlı yüreğinizde demleyip istifademize sunduğunuz duygu yüklü üstelik çoğunda da hecenin güzelliği ve tutarlılığı hakim şiirlerinizi zevkle okuyoruz.
Zaman zaman şiirleriniz hakkındaki görüşlerimizi dile getirmemiz çoğunlula şiirlerinizi beğendiğimiz için olup daha güzelini birlikte bulma gayretimizden dolayıdır.
DEĞERLİ HOCAM MÜKEMMEL VE YOL GÖSTERİCİ BİR EDEBÎ YAZI OKUDUM GÜÇLÜ KALEMİNİZDEN VE MÜSAADENİZLE BU YAZIYI ŞİİR SİTEMİN" SİZDEN GELENLER" ADLI BÖLÜMÜNDE YAYINLAMAK İSTİYORUM...TEŞEKKÜRLER...AYRICA TÜRK MİLLÎ TAKIMIYLA İLGİLİ MARŞIMA YAZDIĞINIZ GÜZEL YORUMA DA ÇOK TEŞEKKÜRLER...SEVGİ VE SAYGIMLA...SELAMLAR...
oktayzerrin tarafından 6/17/2008 1:58:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zaman zaman şiirleriniz hakkındaki görüşlerimizi dile getirmemiz çoğunlula şiirlerinizi beğendiğimiz için olup daha güzelini birlikte bulma gayretimizden dolayıdır.
Yanlış anlarsanız üzülürüm.