Sahil kenarı doğayla iç içe Bir dağın eteğinde İki odalı köy evinde Doysak hayata Mutlu mesut yaşayıp içinde Hayal değil, de olsa gerçekte.
Yağmur yağınca, çatımıza Damlalar aksa başımıza Gülüşsek o halimize Alsa götürse yağmurun sesi Cennet misali duygulara bizi.
Camdan dışarıya baktığımızda Dansa dursa ruhumuz doğayla Mavi beyazgüller bize göz kırpsa Deniz gözlerinin mavisini kıskansa.
Yansa soba baksak keyfimize karşısında Sobanın üstünde kestane kavrulsa Birde çayımız yanında dem alsa Kokusu gitse çayımızın ta uzaklara.
Kalpler çizsek buğulanan camlara Adımızı yazsak kalbin duvarlarına Bir defter, birde kalem alıp elimize Aşk şiirleri yazsak birbirimize.
Tek bir şarkı çalsa radyomuzda Kırık plak gibi hep başa sarsa " kalbimin tek sahibi sensin" dese Sonsuz mutluluğa varsak el ele.
Yüreğimiz hep rahat ol da kalsa Hazır ol komutunda Huzur ayağımıza dolansa.
Nişan al dendiğinde Vur emri geldiğinde Vurulsak mutluluk kurşunlarıyla.
Ölsek tekrar dirilip yeniden Sırattan el ele geçsek Cennete düşsek sevdamızla.
Aşka doysa, aşkla atan kalbimiz Kıymetini bildiğim can tanem işte sen Ömrümüzce ayrılmadan yan yana Yürek yüreğe dokunup cana Olmaz mı? Hep kalsak yaşasak can cana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olmaz Mı? Olsun İşte! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olmaz Mı? Olsun İşte! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
☾✫ Merhabalar Saygı değer Kalem Bu gün Serbest vezinde çok Güzel ŞİİRLER var Eseriniz de onlardan bir tanesi. Bu gün seçki kurulu epiyi bi ter dökecek anlaşılan. İlhamınız bol Kaleminiz Kavi olsun. Canı gönülden kutlar tebrik ederim. ............................... Selam ve Duâ ile