Hiç düşünmeden bir gün gidebiceğini Yüreginin karşılığında Sorgusuzca verdim sana yüreğimi Seviyorum candan demiştin Bitmez sanmıştım sevgin Sevgimden emindim Sen değilmiydin, neden gittin.
Gidişini kabul edemiyor seven yüreğim Hep kalacak kalbin içinde kalbimin İsteme benden sakın geri Alma benden kalbini Ona senden iyi bakarım Sevgisiz ilgisiz bırakmıyacağım Çünkü ben, güzel bir yürek sevdim.
Ne oldu bize böyle can, biz bizi severken Öyle çok sevmiştim hemde ölürcesine Gider mi bir gün diye hiç düşünmeden Gittiginde aşk bitmedi ben bittim kendimde Öldürme ölürcesine seni seveni yaşat içinde.
Ne olursun iyi bak sende yüreğime Bana sevgin hiç olmamış olsa bile Bırakta yüregim seni sevsin yine Sarılırmışcasına bana sarıl kendine Ben öyle yapıyorum, koy elini sol göğsüne Getir kalbindeki, kalbimin üzerine Bir şey demesen bile Mutlu olsun garibim hala seviliyorum diye.
Atma n’olur kalbinden kalbimi mechullere O bir tek seni sevdi, gitmez başka yüreğe Yaşasın sonsuza kadar izin ver de seninle Sevgisiz bırakma olur mu üşümesin üzülmesin Nefret ediyor olsan dahi belli etme Bir zamanlar deli gibi sevmiştim de, oda sevinsin ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİME İYİ BAK YÜREĞİNDE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİME İYİ BAK YÜREĞİNDE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz görelim Mevlam neyler Neyler ise güzel eyler Hak düşünen Hayır söyler Şerden uzak hayır eyle ------------------‐----‐--‐‐------------ Hak yaşatır olayları Bununla sınar kulları Haktır Hakikat gülleri Sen gönlünü bülbül eyle =========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Şiir oldukça akıcı ve anlamlı, canı gönülden kutluyorum…
........................................ Saygı ve selamlar..