Gece çok uzun geldi Başımı yastığa koyduğumda Bir sağa bir sola döndüm Zor ettim sabahı Günün ilk ışıklarıyla Kabus gibi bir geceden uyandığım için Allah’ıma şükrettim.
Ne zaman aklıma düşsen Gözlerimin önünde canlanıyor anılar Ahh şu gurur denen şey yok mu? Söz geçirebilseydim yüreğime Seni ne kadar çok sevdiğimi Gözlerinin içine bakıp söyleyecektim.
Hayal kurmak parayla değil ya Uçsuz bucaksız bir denizde Bir balıkçı kayığında aşk tazeliyoruz seninle Dalgalar nazire eder gibi sallıyor kayığımızı Deniz kızları eşlik ediyor Yakamozlar düşerken denize Ay kıskanıyor sevgimizi En sevdiğimiz şarkımızı söylüyoruz göz göze.
Duy sesimi Çok uzaklarda olsan da Akmasın gözyaşlarım her gece Düşlerim dönmesin griye Günübirlik yaşanmasın aşklar Kalıcı olsun seven tüm yüreklerde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkta Gurur Olmaz Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkta Gurur Olmaz Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar Üstadım Anlamlı duygulu keyf verici bir Şiir okudum. Yüreğiniz var Kaleminiz Kavi olsun. Şiir bir Ülkenin;Gözü kulağı sesi duygusu hissidir. Saygılar sevgiler hürmetler. ............................................... Selâm ve Duâ ile
Duy sesimi Çok uzaklarda olsan da Akmasın gözyaşlarım her gece Düşlerim dönmesin griye Günübirlik yaşanmasın aşklar Kalıcı olsun seven tüm yüreklerde...
Amin dedim tüm kalbimle... Severse insan özler, kabus olur her gecesi görmeyince sevdiğini duymayınca sesini, hasreti özlemi ne güzel anlattın sen şiir, tercümansın sevip özleyenlere, yazan yürek dert görmesin saygılarımla...
Hayal kurmak parayla değil ya Uçsuz bucaksız bir denizde Bir balıkçı kayığında aşk tazeliyoruz seninle Dalgalar nazire eder gibi sallıyor kayığımızı Deniz kızları eşlik ediyor Yakamozlar düşerken denize Ay kıskanıyor sevgimizi En sevdiğimiz şarkımızı söylüyoruz göz göze..
Ne anlamlı bir aşk şiiridir bu üstadım, sevmek budur dedirtti. Saygılar selamlar.
Anlamlı duygulu keyf verici bir Şiir okudum.
Yüreğiniz var Kaleminiz Kavi olsun.
Şiir bir Ülkenin;Gözü kulağı sesi duygusu hissidir.
Saygılar sevgiler hürmetler.
............................................... Selâm ve Duâ ile