Ne huri görmeye Ne de Nuri dinlemeye gittim; Yalnızca şair Yunus Yaşar Bir can dostun hat’rına Ben de o salondaydım.
"İşimiz sevmek" çünkü bizim Yıl İkibin iki, Aykırı Sanat’ta Yüreğimizin ortaklaşa direncini Sözümüzün onurunu paylaştık Bugün adım bile geçmedi?!
Sevemedim oldum olası Böylesi içi boş Kuru, evinsiz lâf kalabalığını; Hep bir kişi konuşsun Gerisi dinlesin Böyledir kamera güzelleri Sözde yurtsever Devrimci, demokrat Ezelden beri Haydi or’dan; Ucuz mu bu kadar Sanatçı, şair, adam olmak?!
Açarsam ağzımı Yumarsam gözümü Sıyırıp geçeceğim dümdüz Ne adam kalacak ne avrat!
Yetti böylesi bencillik Yıllar yılı aynı ağızdan Birbininin benzeri teraneler Söz ister isen Susturmaya bahaneler Daha neler, daha neler?!
Öyle miymiş efendim Yoksa başka türlü mü Böyle ise kültür sanat Gel efendim onu sen Boşver aklımı karıştırma hiç Anlatabilirsen külâhıma anlat!
Sevgili dostum Yunus Yaşar İyi ki sen orada vardın Başkaları batırıp çıkardı seni Kendi onurunu en iyi Yine sen kendin kurtardın!
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ 08.04.2019
GÖNLÜN AYDIN MUTLU OLSUN
Sana bir sabah selâmı Günün aydın mutlu olsun Selâm bir Tanrı kelâmı Gönlün aydın mutlu olsun
Sabah ile gülsün yüzün Dağılsın elemle hüzün Aşk d/olsun gecen gündüzün Gönlün aydın mutlu olsun
Bir tatlı dil, bir güler yüz Acı kederi siler yüz Kuşlar uçar gelmez mi güz Gönlün aydın mutlu olsun
Bu bir sabah şarkısıdır Seven kâlbin türküsüdür Aşk bir gönül köprüsüdür Gönlün aydın mutlu olsun
Şaban AKTAŞ 08.04.2019 -09.21
SANDIKTAKİ HİLELER
Medya yalan ata ata Tutturdular bir mazbata Halkı hiçe sayanların Canları yere tez bata!
Yine bir tezgâh kurdular Oyun üstünde durdular(?) Hak yedikçe kudurdular Oy üstüne yata yata!
Baştakinin tüm hatası Sıyrık fren balatası Lâfı bol gaf salatası İftiralar ata ata!
Her kim yandaşı tutuyor Halkın oyunu yutuyor Sadakayla avutuyor Varı yoğu sata sata!
Bilim gitti, kalktı teknik Yabancı tohumu ektik Kanser olduk acı çektik Kanımızı sata sata!
Bizi oylum oylum oyan Ona çıktı acı soğan Zam üstüne ceza yağan Kul hakkını yuta yuta!
Bitmedi sandıkta hile Bitmedi çekilen çile Lâdes olmaz bile bile Oy üstüne yata yata
Aktaş ağzın mı açıldı Halkla dalga mı geçildi Hep hileyle mi seçildi Medya çanak tuta tuta!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAMERA GÜZELLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAMERA GÜZELLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.