(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşım otuzbeş olduğunda düşünmeye başladım, Şairin dediği gibi yolun yarısında Hayat bana ne verdi,benden ne aldı diye Hüzünler,keşkeler,başarılar,kalabalık içinde yalnızlıklar,sorumluluklar Çocukluk yıllarım geliyor gözümün önüne Saf,heyacanlı,coşkulu sadece bana ait olan yıllarım Çok çabuk tüketmişim o günlerimi anlıyorum şimdi Ama ne yazık ki dönüş yok bu yoldan hep ileriye gideceksin yılmadan,yorulmadan Hayat ne sunacak bana bilmiyorum ama belkide bir mucize bekliyorum hayattan... **************************************************** eline sağlık, dönüp geriye bakıpta ah demeyen yok heralde keşkeler vardır mutlaka.. önemli olan onlardan ders alıp hiç olmasa bu günlere keşke dememek için güzel yaşamak..geçmişe ağlayan geleceğinide mahfeder.... bu günün ve geleceğin sevgi ve pişmanlıklardan uzak kalsın...kalemin susmasın...
Çocukluk yıllarım geliyor gözümün önüne Saf,heyacanlı,coşkulu sadece bana ait olan yıllarım Çok çabuk tüketmişim o günlerimi anlıyorum şimdi Ama ne yazık ki dönüş yok bu yoldan hep ileriye gideceksin yılmadan,yorulmadan Hayat ne sunacak bana bilmiyorum ama belkide bir mucize bekliyorum hayattan...
öyle bir hızla ilerliyorki hayat, durmamak lazım.. yüreğine sağlık.
Ama ne yazık ki dönüş yok bu yoldan hep ileriye gideceksin yılmadan,yorulmadan Hayat ne sunacak bana bilmiyorum ama belkide bir mucize bekliyorum hayattan...
hayatda bazen kendi mucizelerimizi beklerken kendimizi yaratabiliriz..yeterki dogru zaman olsun.. güzeldi..
Şairin dediği gibi yolun yarısında
Hayat bana ne verdi,benden ne aldı diye
Hüzünler,keşkeler,başarılar,kalabalık içinde yalnızlıklar,sorumluluklar
Çocukluk yıllarım geliyor gözümün önüne
Saf,heyacanlı,coşkulu sadece bana ait olan yıllarım
Çok çabuk tüketmişim o günlerimi anlıyorum şimdi
Ama ne yazık ki dönüş yok bu yoldan hep ileriye gideceksin yılmadan,yorulmadan
Hayat ne sunacak bana bilmiyorum ama belkide bir mucize bekliyorum hayattan...
****************************************************
eline sağlık,
dönüp geriye bakıpta ah demeyen yok heralde keşkeler vardır mutlaka..
önemli olan onlardan ders alıp hiç olmasa bu günlere keşke dememek için
güzel yaşamak..geçmişe ağlayan geleceğinide mahfeder....
bu günün ve geleceğin sevgi ve pişmanlıklardan uzak kalsın...kalemin susmasın...