Denize düşmüş bir gülidin sen. Ben ise dökülen bir yaprak. Bir anda dönüverdi deniz, Dökülen yeşil yaprak ve Kırmızı güllerin unutulmaz güzelliğine. Bir anda güzelliğini kaybetmeye varmıştı ki deniz, Anladım ki Sevdamızın bitip, Mazilere gömüleceği Gelmişti aklıma Sevdiğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİMİN BİTTİĞİ AN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİMİN BİTTİĞİ AN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Denize düşmüş bir gülidin sen. Ben ise dökülen bir yaprak. Bir anda dönüverdi deniz, Dökülen yeşil yaprak ve Kırmızı güllerin unutulmaz güzelliğine. Bir anda güzelliğini kaybetmeye varmıştı ki deniz, Anladım ki Sevdamızın bitip, Mazilere gömüleceği Gelmişti aklıma Sevdiğim.
Duygusal bir şiir olmuş ve hoş olmuş.Yüreğinize sağlık ama sevginiz her daim olsun şiirinizin adı gibi sevginiz bitmememsi dileğiyle...
bir anda değil tane tane aheste aheste çeldin çaldın kalbimi kendine...
bir anda değil yağarak ıslatarak peşine sürükleyerek bana aşkını tattırdın attırdın gece-gündüzü aşan vakitlerini zamanlarıma...
evet bir anda değil bakarak akarak nehirlerini üzerime saldın aldın ruhumu kendine kendine beni çarptın sonra aldın matematiğimi edebiyat defterine... MESELCİ 13HAZİRAN 2008-S...
umarım sevgin ve sevdiklerin asla bitmez
sevgiler