Yeni Zelanda Cami katliamını unutma,unutturma müslüman.
içim yanıyor dostlar,bütün müminler gibi Yeni Zelande de,Camide katliam yapıldı kurbanı,o kafiri hoş geldin diye karşıladı Onu ve elli müslümanı hunharca katletti bu durum,bütün müminleri, çok yaraladı ebedi cehennemlik olsun için,dualar etti.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeni Zelanda Cami katliamını unutma,unutturma müslüman. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeni Zelanda Cami katliamını unutma,unutturma müslüman. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok kıymetli Arkadaşlarım,Lütfedip de yapmış olduğunuz,Yorumlarınız ve Beğenileriniz için Hepinize ayrı ayrı çok çok teşekkürler ederim efendim,sağ olasınız var olasınız. Yüce Allah dan,Hayırlı cumalar niyaz ederim.Allah Hepinizden Razı olsun,Dualarımla,Selamlarımla.
Duyarlı ve farkındalık yaratan dizelerinizi okuduk. Katılmamak mümkün mü bu görüşlere. Büyük bir yük yüklenmiş müminlere. Hayırlısını diliyoruz her zaman. Bir ve beraber olmak zamanı. Saygılar üstadıma.
:Yülük dağının zirvesinde bir ardıç ağacı, :::Bakar Karaman ovasına’da HAKKI zikreder, :::::Yağmur yağar karlar düşer rüzgar daim sert eser, :::::::Sabır diler sebat eder hep haline şükreder... __________________________________ :Gidip açık sahillerde görmez günahkarları, :::Harlı temmuz günlerinde dost edinir karları, :::::Zora inat uzun yaşar,devirir asırları, :::::::Biran bile ihmal etmez hep RABBİNİ zikreder. ===============================: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle
Allah belalarını versin o kafirlerin.içimiz yanıyor hocam.bizden başka giç bir müslüman ülkelerinden tepki olmadı bunlar hep amerikanın oyunları.kalemin daim olsun değerli Hocam selam ve saygılarımla.
içim yanıyor dostlar,bütün müminler gibi Yeni Zelande de,Camide katliam yapıldı kurbanı,o kafiri hoş geldin diye karşıladı Onu ve elli müslümanı hunharca katletti bu durum,bütün müminleri, çok yaraladı ebedi cehennemlik olsun için,dualar etti.
Dünyanın gözü önünde işlenen bu cinayeti şiddetle kınıyorum Gündeme getiren değerli şairimi kutluyorum...
Medeni dediğimiz insanlar bunu yapıyor. Ve netice de ordakilerden başka ses çıkmıyor. Demek ki medeni değil hepsi barbar. Kutlarım Sayın Hocam.Selamlarımla.
Keyif aldığım çok güzel bir eser okudum. Anlamından çok şeyler çıkarmak mümkün fakat yaşamak gerekir ki o bambaşka bir duygu. Gönülden tebrik ederim. Kaleminiz daimi olsun.
Olay tüm Müslümanları , hepimizi derinden yaraladı.
Sağlıcakla kalınız...