Gizli yaralarımı kapatmaya calışıyorum Geç kalmamak için gözlerine Ağır ödedim yaşanmışlıkların bedelini. Siliyorum olumsuz herşeyi.
Gökyüzünden düşen bir çığ damlası gibi Düştün ahir ömrüme Şimdi haber vermeden Hüznümü ağlatan cümlelere set çekip Mutsuzluğumla anılacağım bilinmezlere gidiyorum.
Kim bilir? Belki de adımı anmayacak Çığlığıma düşen yangınları bilmeyeceksin Ben hüzün tünellerinde yol alırken Senin başında hep kavak yelleri mi esecek.
Yalnız kalmanın ne demek olduğunu Anlayacaksın Gözyaşların süzüldüğünde yanaklarına Sükut ikrardan gelir Kabullenmektir bazı şeyleri aslında.
Çok yorduk bu aşkı ikimiz de Yetim kaldı aşkımız Sahipsizim Sana gelmek af dilemek istiyorum Yaşananları unutup Hoş geldin deyip boynuma sarılır mısın ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kefaretini Ödüyorum Aşkımızın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kefaretini Ödüyorum Aşkımızın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana gelmek af dilemek istiyorum Yaşananları unutup Hoş geldin deyip boynuma sarılır mısın ...
Anlamlı güzel bir sevda şiiriydi okuduğum. Gerçek sevdalar bitmez başka yüreğe gitmez, bir kalpte aşk tek olmalı vatan gibi, onda doğmalı onda ölmeli ve o kalbe gömülmeli seven sonsuza kadar. Aşk ve hüzün birde sitem başbaşaydı şiirde. Seven sevdiğine hoşgeldin der elbette, hemde seve seve,. Saygılarımla...
harika dizeler
ömrüne bereket
saygılar
selamlar