ÇANAKKALE GEÇİLMEZŞiirin hikayesini görmek için tıklayın ____ SELAMÜN ALEYKÜM MERHABALAR___
Bu gün 18 MART, bu günün biz TÜRK ULUSU İÇİN, ANLAMI MANEVİ DEĞERİ ÇOK BÜYÜK. * BUGÜN DÜNYADA TÜRK VARLIĞINI HAYKIRDI. * BU GÜN EMPERYALİST SÖMÜRGECİ ÜLKELERİ, MAĞLÜP ETTİĞİMİZ GÜN, * BU GÜN TÜRK DÜNYADAKİ ZALİMLERİ AKARTE ETTİ. BU VATANI BİZE YURT YAPAN, BÜTÜN AZİZ ŞEHİTLERİMİZİ RAHMETLE MİNNETLE ŞÜKRANLA ANIYORUM. ALLAH RIZASI İÇİN, Aziz ŞEHİTLER,imizin RUHLARI İÇİN BİRER FATİHA YOLLAYALIM,mı.? بِسْـــــــــــــــــــــ ـمِ اﷲِارَّتْمَنِ ارَّتِيم اَلْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ العَالَمِينَ () الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ () مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ () إيَّاكَ نَعْبُدُ وإيَّاكَ نَسْتَعِينُ () اِهْدِنَا الصِّر......اطَ الْمُسْتَقِيمَ () صِرَاطَ الَّذِينَ أنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوب...ِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّيِنَ.() Bismillahirrahmanirrahim El hamdü lillahi rabbil alemin Er rahmanir rahıym Maliki yevmid din İyyake na’büdü ve iyyake nesteıyn İhdinas sıratal müstekıym Sıratallezine en’amte aleyhim ğayril mağdubi aleyhim ..ve lad dallin .... AMİN.. - TÜRKÇE MELALİ ANLAMI - Bismillahirrahmanirrahim --Esirgeyen ve bağışlayan Allah’ın adıyla... Elhamdü lillahi rabbil alemin.-Hamd olsun bütün alemlerin Rabbi olan Allah’a... Errahmanirrahim.-ki O, Esirgeyen ve bağışlayandır. Maliki yevmiddin.-Hesap gününün hakimidir. İyyakena’büdü ve iyyake nestain.-Ey Rabbimiz! Ancak sana kulluk eder, yalnız senden yardım dileriz. İhdinas siratel müstakim.- Bizi doğru yola ilet; Siratallezine enamte aleyhim--Nimet verdiğin kimselerin yoluna... Ğayril mağdubi aleyhim veladdâllin.-Gazaba uğramışların ve sapmışların yoluna değil... AMİİİN...
ÇANAKKALE GEÇİLMEZ
Ç anakkale savaşında A sker nöbet başında N amus ar toprak taşında A maç yurt uğraşında K in kusuyordu düşmanlar K an kokuyordu ormanlar A llah diyor inananlar L az Çerkez Türk Kürt o canlar E tnik güçtü kazandılar ................. ☾✫ ................... G elibolu yaşanmalı E y halkım tanı atanı Ç ok can verdi aktı kanı İ şte bil Türk Müslümanı L â ilahe illâllah’ı M ehmetcik ve Muhammedi E msal Mustafa Kemâli Z aferi Çanakkaleyi ..... 18 / 03 / 2019 Şiir:Resul Civcik - Ayrancı Karaman Not;Yukarıdan aşağıya doğu ŞİİRİ okuduk Birde;aşağıdan yukarıya doğru okumayı öneriyorum! Bu VATAN’ın Kıymetini değerini bilmeliyiz. Atalarımız çok büyük bedel ödediler Çocuklarımıza yurt olsun Huzur içinde yaşasınlar diye. Saygılarımla |
Selamlar..