bir ses’e parmak uçlarınla dokunmak kelebeğin kanadına,gelinciğin yaprağına dokunmak kadar ürkütür ikisi de ürkektir ve sende öylesindir iki ürkek dokunmasında titrer dizeler ve titrer şiir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKUNSAM/KIRILIRIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKUNSAM/KIRILIRIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben de bu güzel şiirin güzelliği ve etkisi karşsında tir tir titredim değerli dostum...çok güzeldi...teşekkürler...tebrikler...sevgi ve saygımla..selamlar...
İki ürkek sevda dokunursa biri birine ne şiir kalır ne gönül . Tüm hayranlığımla okudum şiirinizi ve yine minicik- kocaman bir şiir dile gelmiş. Selam, sevgi ve saygımla. Cengiz...
bir ses’e parmak uçlarınla dokunmak kelebeğin kanadına,gelinciğin yaprağına dokunmak kadar ürkütür ikisi de ürkektir ve sende öylesindir iki ürkek dokunmasında titrer dizeler ve titrer şiir...
-------------------------------------- Manasal derinliği çok yoğun kısa ve özlü anlatımla çok güzeldi sayın şaire dost Zerafet akıyordu dizelerden. Kutlarım yüreğini ve şiirini. Sevgi ve saygılarımla.
Dokunmadan önce az düşünmek de, gerek...İncittiğimiz çok kişiler oluyor...Yüreğe dokunmak, ruha dokunmak bir kelebeğin kanadına dokunmak gibidir...Şair ne güzel yorumlamış...Tebrikler...Saygılarımla
iki ürkek dokunmasında titrer dizeler ve titrer şiir... Ne dizelerin titriyor nede şiir çok güzel dökülüyor kaleminden dizeler sevgili dost tebrik ederim
bir ses’e parmak uçlarınla dokunmak kelebeğin kanadına,gelinciğin yaprağına dokunmak kadar ürkütür ikisi de ürkektir ve sende öylesindir iki ürkek dokunmasında titrer dizeler ve titrer şiir... çok uzun şiirin anlatamayacağını kısa kelimeler ile anlatmak usta işidir...ve siz bunu başarmışsınız yüreğinize sağlık...
bir ses’e parmak uçlarınla dokunmak kelebeğin kanadına,gelinciğin yaprağına dokunmak kadar ürkütür ikisi de ürkektir ve sende öylesindir iki ürkek dokunmasında titrer dizeler ve titrer şiir...
İnce ve nahif dizeler şairide öyle olmalı yoksa bu dizeler bu kadar nazik bir düşünceyle en nahif çiçeklere yazılmazdı Kutluyorum... sevgi dileklerimle saygılar...