(((((( YAZIK GARDAŞ ))))))
Her şeyimiz tamam oldu
Bir poşete galdık gardaş Büyük beyler karar almış Biz köşede kaldık gardaş Yazık gardaş yazık gardaş Vatandaşa yazık gardaş Kıçımızdan eksik olmaz Sivridilmiş kazık gardaş Fukarayı ezdirirler Tatlı candan bezdirirler Çöplüklerde gezdirirler Ne günlere kaldık gardaş Yazık gardaş yazık gardaş Vatandaşa yazık gardaş Kıçımızdan eksik olmaz Sivridilmiş kazık gardaş YARDIMCI’da yazar böyle Varmıdır yanlışı söyle Haramiler şimdi köyle Alay edip güler gardaş Yazık gardaş yazık gardaş Vatandaşa yazık gardaş Kıçımızdan eksik olmaz Sivridilmiş kazık gardaş 27.01.2019 Ahmet YARDIMCI Not : Şiir türkü formatında yazılmıştır daha sonra sözü müziği bana ait olmak üzere seslendireceğim. |
Ben şiiri yazıyorum insanlar yorum yapmaktan korkuyor, bu korkaklıkla devam edersek doğru yolu bulamayız,yanlışı kim yaparsa yapsın eleştirmezsek bir süre sonra özümüzü kaybederiz.
Ben burada yapılan yanlışı dile getiriyorum vatandaşın lehine olmayan herşey yanlıştır, madem burada dile getirilen poşet çevre temizliği için yapılıyor diyorlar, o zaman neden markete ödediğimiz 25 kuruşun 15 kuruşunu devlete alıyorlar,eğerki vatandaşı düşünüyorlarsa poşeti on kuruş yapsınlar sadece market maliyet fiyatını almış olsun yada komple kaldırılsın, vatandaşın cebindende aylık alış veriş için 5 lira poşet parası gitmesin.
Sanki her işimiz bitti bir poşet meselemiz kaldı.Eğerki devlet zor durumda ise gelin bunu açık açık söyleyin herkes birer aylığını devlete bağışlasın bağışlamayan Ahmet şerefsizdir,Tabi önce kendileride bağışlayacak,fedakarlık yapacaksak hepimiz yapacağız,fedakarlık sadece fakir fukaradan beklenmemeli.
Biz vatanımız için canımızı ortaya koyarız, ama önce kendileri o milyarlarca liralık arabalara binmeyi bıraksınlar, madem öyle devlet kurtulış savaşına girmiş herkes taşın altına elini koysun,vatandaşın cebindeki yavan ekmek parasını çeşitli yollarla alacaksın ama kendin hiç bir fedakarlık yapmayacaksın böyle olmaz.
Vıttırı vızzık eften püften bir şey ifade etmeyen bir sürü şiire yüzlerce yorum yapanlar malesef halkın duygularını dile getiren şiirlere yorum yapmaktan korkuyorlar yazık.
GÖNLÜ GÜZEL ÇORUMLU tarafından 9/21/2019 3:36:22 PM zamanında düzenlenmiştir.