kanadı kırık kuşlar uçuyor yüreğimden, kırık kanatlarıyla aman bi gayret bi gayret sormayın, neymiş efendim bahara hazırlanıyorlarmış, sanki bahar onlara geliyormuş gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kırık kanatlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kırık kanatlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Anlamlı dizelerin, şiir sever yüreğini, canı gönülden kutlarım. Şiir güzelliğin aynasıdır… ....................................... Selam ve saygılar..
Ten içinde yaşama tutsak olan ruhların özgürlüğüdür iman edercesine sevmek O yüzden Biz baharı hep iman edercesine sevdik Ve umudu Ve yarını Ve aşkı hep bahar şarkılarına yükledik...
ne çok anlam yüklemişiz kuşlara,meğer onlarda insanlarımız gibi geçim derdin de,açlık sınırında yaşam mücadelesi veriyorlarmış gerisi mi,geresi hep fasa fiso :)
Anlamlı dizelerin, şiir sever yüreğini, canı gönülden kutlarım.
Şiir güzelliğin aynasıdır…
....................................... Selam ve saygılar..