Ne yazmak istedi canım Ne de başka şey Evden çıkmak Adım atmak istemedim, Oturup kaldım evde Tembelliğim üstümde Düşünürken yedim günü!
Kafa yora yora Pisliğine, batağına düzenin Kafayı yiyecek insan Artık ülkede her gün Yalan dolan vurgun hile Alışılagelmiş olağan işler;
Emekçiler gündelikçiler Köylüler işçiler Köle gibi çalışır işler Emeğin üstüne kenetlenmiş Ahtapotlar aç kurtlarca Bir avuç mutlu azınlık Vantuzlar, kanlı sivri dişler Günlük faiz, rant peşinde!
Seyrettim ülkenin halini Kaval çalan çoban Maval dinleyen bürokrasi Okuyup üfleyen teokrasi Batan gemide millet Uçup gitmiş demokrasi!
Toplumsal patlama Faciaların eşiğindeyiz Çok yönlü yıkımların Kıyısında uçurumların Sallanan beşiğindeyiz...
Böyle bir ülkede Yaşamayı istemiyor insan Gel gör ki adı vatan Atandır toprak olup Altında yatan?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UÇURUMUN KIYISINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UÇURUMUN KIYISINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğer bir memlekette bankalar yüzde elli kar ediyorsa ve emekçi açlık sınırının altına düşüyorsa, toplumsal değerler tümden aşınıyorsa,gelir dağılımında insanlar arasında uçurum oluşmuşsa, üretim durmuş halk fakirleşiyor ama birileri servetlerine servet katıyorsa,buna mukabil yetkililer ve sorumlular tarafından süt liman gösteriliyorsa,Allah muhafaza sosyal çalkantılar, toplumsal depremler kapıda demektir.
Teşekkür ederim. Bir banka on kere mesaj gönderiyor, '' Şu kadar onaylanmılş krediniz var, kullanmak ster miyidinz?! '' Yazlılı mesajlar yetnümiyor bu kez cep telefınundan peşpeşe aranıyorsunuz.. Konu yine aynı.. Bu mutlu azınlık o kadar tececi asalak bir k hale geldi ki.. Kardeşim madem elinde para çok paraya parayı faiz yoluyla değil de akıllı bir yatırım yapsan da iş sahası açsanya memelekete.. Yok olmaz!!! Kan emiciler alışmışlar vantuzlayıp hortumlamaya, dişlerini geçirmeye !!!
ve ayağa kalkması gerekiyor...
çok güzeldi...
selam ve saygılar