Gün eğilirken denize Bir kızıl ışık yansır benize. Eşen Çayı’nın Akdeniz’e Aktığı yerdeyim.
Hiç bitmedi Geceyle dansım. Artık çok uzak Gündüze kavuşma şansım. Gecelerin ömrüme Kazık çaktığı yerdeyim.
Hayatım Sarpa sarmış çoktan. Başım Dara düşmüş yoktan. Duyguseliozan Umut kesmiş Hak’tan. Egolarımın soluk soluğa, Kan-ter içinde, Patinaj çektiği yerdeyim.
Kaybettim ben, Sen de beni. Umut doğmaz Artık yeni. Tutan olmaz Kendi düşeni. Sevda karası gözlerimden, Yaş dökerek, Sular, seller gibi, Pişmanlıklarımın Ayyuka çıktığı yerdeyim.
Oysa ki hiç azalmadı Hayat ile kavgam. Canıma okudu Kederle gam. Çelikten bir kafes gibi Kara sevdam; Elimi, kolumu bağlayıp Hergün bir canıma Sıktığı yerdeyim. Artık bende kaybettim Çoktan yolum. Sağımda riya, Sevda yarası solum. Bir vefalı yâr gibi Kollarını açmış ölüm. Bahar yağmurlarına doyunca yerden; Kuşkonmaz topladığım, Dolamanların çıktığı yerdeyim.
Gün eğilirken gökten yere, Çağlarken Gözlerimden doğan dere.. Umudumu yatırıp Gittiğin yere; Gözlerimin baktığı yerdeyim. Yüreğimin attığı yerdeyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
======= Yüreğimin Attığı Yerdeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
======= Yüreğimin Attığı Yerdeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:Bir huzuru bulmak için :::Bin cefayı çeker gönül :::::Bir gönülde kalmak için :::::::Benliğini yakar gönül ---------------------------------- :Sevgi diyarında kalır :::Sevgi den huzuru bulur :::::Sevgi ile ırmak olur :::::::Çağıl çağıl akar gönül ------------------------------------ ===================================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Şiir de anlam ve anlatım mükemmel...
Şiir insanın yaşam kaynağıdır…
..................................... Saygı ve selamlar..