Hani ölümsüzdü aşkımız Ayrılık kapımızı çalmayacaktı Az mı yeminler ettik Ölüm bize vız gelir demedik mi .
’Hangi dağda kurt öldü’ Bir gecede ne değişti Hangi hayırsız çaldı yüreğini Söyle mutlu musun Benim kadar seviyor mu seni .
Biliyorum istesen de gelemezsin Mesafeler var aramızda Hüzünlerin kesiştiği yer ortak noktamız olsun Özlemi doruklarda yaşayalım .
Bomboş sokaklarda yürüyorum Senden bir iz arıyorum Titriyor dudaklarım Tek söz edecek halim yok Yanıp sönüyor sokak lambaları Akşamdan beri peşimi bırakmıyor gölgem .
Karmaşık duygular içindeyim Bir korku var içimde Sebebini bir türlü bilmediğim Beni korkutan sensizliğin ta kendisi be gülüm Ağlıyorum Gözyaşlarım içime akıyor sessizce .
Ağlamaktan şişiyor gözlerim Mor halkalar oluşuyor çevresinde Asırlardır uykusuzum sanki kimin umurunda Vakit tam gece yarısı Kendimi kullanılmış bir paçavra gibi hissediyorum Tek kurtuluş Ölüm olmalı bu yolun sonu diyorum .
Hadi git Son sözünü söyledin gözlerime bakarak Seni hiç affetmeyeceğim Bırak ellerim boşlukta kalsın İşte o zaman Belki günahlarının ağırlığı altında ezilirsin ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teğet Geçti Mutluluk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teğet Geçti Mutluluk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.