(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Birgün Gelir Unuturum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Birgün Gelir Unuturum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sınavda profösör sormuş öğrencilerine.Atatürk ne yapmıştır, öğrencinin biri kağıdı uzatmış profösör şöyle bir bakmış, sınavdan geçirmiş öğrencisini.Nemi yazmış?şu muhteşem cevabı vermiş tek kelime ATATÜRK NE YAPMAMIŞTIR!!işte şairenin şiiri böyle şaire ne yazmammışki?
Zaman her şeye ilaçtır derler. Yalan.. Sadece şiddetini azaltır; hastalık yaşar yürekte. Unutulmaz sadece hafifler, zamanla. İnanmadım zaten sana:))) Unutsan düşmezdin bu mısralara.
Birgün gelir unuturum.... Gidişin ne kadar acı da olsa Ayrılığımız kurşun yarasıysa.... Seninle olmayı,hayal de olsa... Birgün gelir unuturum.
Birgün gelir unuturum... Ak düşmüş kıvırcık saçlarını... Sönük kalmış,yeşil bakışlarını... Acı tebessüm çizgilerini... Birgün gelir unuturum. Bir kaç ay sonra,eski ben olurum Hayatla yarışım var....Kopamam... Beni yine hayatın içinde bulurum.
Birgün gelir unuturum... Hayalin silinir gözlerimden... Sıkılır bırakırım,resmini ellerimden Umarım sende bunu istersin benden... SÖZÜNÜ TUTARIM.... Birgün gelir SENİ UNUTURUM....
Yoooo...İnanma bana. *********************************************** Unutmak kolay olsa, Çekilenler olmazdı. Dertlerde dahi deva arar dururuz. Bu ne menem bir duygu..Hiç çıkmaz mı sineden.İlk çekilen çefalar, yarım asırmıydı ne Bir çığ gibi büyüyen,gittikçe ağırlaşan bu yük neden inmiyor. ömrümün son deminde. Bu acılar öyle ki işlemiştir kemiğe ne zaman dindirecek derken baktım maziye finale yaklaşmışız, Baktım Açık makbere. Orada dinermi ki bu çekilen cefalar.Unutmak kolay değil. KADER'DE UNUTMAMAK VAR. Güzel kardeşim, Ruhumuzu hüzünlendiren, gözlerimi yaşartan duyguların bizlere şifa olsun.Senin de yüce gönlün Sûrur dolsun. Gönlümde biriken tüm sevgilerimi gönderiyorum.
kendiyle çelişkiye düşmüş bir şiir..duygu karmaşıklığı aynı anda okuyucuya da yansiyor..şimdi bir film şeridi gibi gözlerimin önüne çok eski bir anımı getiriyorum..unuttum mu diye..unutamadım..unutulmuyor..neyse nerdeyse bende kendimle çelişkiye düşecem..her şiirde bana göre insanı zihnini kurcalayan ,düşündüren ve hayran bırakan hatta kıskandıran bir talkım imgeler veya albenisi olan kelimeler olmalı..bu şiirde bu imgelere veya farkli tümcelere rastladığımı söyleyemem...ama duygulara sözüm olamaz..yaşanan her ana saygım var... sevgiler..başarılar
sevgilerimle...