Güneşi gül diye sevdim bir kere Bir sabah selamı vermesem olmaz Bakarken güneşin battığı yere Kâlbime dikeni sarmasam olmaz
Her sabah güneşi gözünde doğar Gözünden yüzüme cemreler yağar Aşk bir cehennem bir cennete koyar (Cehennemde boğar, cennetten kovar) Günahı sevabı sormasam olmaz
Sana hasret beni yaktı kavurdu Yanardağlar ile küle çevirdi Başıma dünyayı yıktı devirdi İki cihan seni görmesem olmaz
Şaban AKTAŞ 25.01.2019 - 12. 53
Fotoğraf:Şaban AKTAŞ
YAŞARSAM SENİNLE?!
Yaşarsam seninle, öl de öleyim Ağlarsam seninle, gül de güleyim Her gün böyle d/olsun isterdi gönül Feleğin işini nerden bileyim?!
Yine akşam oldu sensiz Gün batıp gitti nedensiz Sofralar kuruldu bensiz Gön’lümü nasıl eğleyim?!
Bana deli diyen sözünde haklı Bütün deliliğim gözünde saklı Gözüm gecegündüz gözüne baktı Gökte kaç yıldız var ner’den bileyim?
Yine akşam oldu sensiz Gün batıp gitti nedensiz Sofralar kuruldu bensiz Gön’lümü nasıl eğleyim?!
Aç yatıp tok kalkan biri var mıdır Bülbülü tok tutan gül-i zar mıdır Güle figân tutan dili nâr mıdır Bülbül dilini ben ner’den bileyim?!
Yine akşam oldu sensiz Gün batıp gitti nedensiz Sofralar kuruldu bensiz Gön’lümü nasıl eğleyim?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞİ GÜL DİYE SEVDİM BİR KERE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞİ GÜL DİYE SEVDİM BİR KERE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.