Müstesna bir ölüm fermanıdır bu. Duyguları tırpanlayan sevgili tarafından yazılmıştır. Bilenler bilmeyenlere anlatsın.
__Üç defa infaz et,
Kabuk değiştirdiğim bir korkuda. Birincisi çok nazik, ustaca, neşterle. İkincisi soğuk kanlı, işkence seanslarıyla. Üçüncüsü hepsinde aşk olsun isterdi Turgenyev.
__İki kez sorgula,
Dolu yağan bir günün ertesinde. Saçlarımı üç numaraya vurdurduğumda. Acır gözlerle bak suratıma. İster manyak de. İster paranoyak. Küçümser ifadelerle ancak tuş edebilirsin. Tüm kaleleri zaptedilmiş kişiliğimi.
__Son bir söz,
Kaç kez öldüm ben. Senin kucağın anne değil ki başımı yaslayayım. Yüzün kült bir filmden farksız. Yaşam destek ünitesinin uyarı sesi. Duymuyorum artık. Herşey bitti. Yaşayanlar yaşamayanlara anlatsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yargila, Sorgula, İnfaz Et şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yargila, Sorgula, İnfaz Et şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaç kez öldüm ben. Senin kucağın anne değil ki başımı yaslayayım. Yüzün kült bir filmden farksız. Yaşam destek ünitesinin uyarı sesi. Duymuyorum artık. Herşey bitti. Yaşayanlar yaşamayanlara anlatsın.
Hoş ve akıcı güzel bir şiirdi.Ellerin ve yüreğin dert görmesin.En içten saygılarımla.
Senin kucağın anne değil ki başımı yaslayayım.
Yüzün kült bir filmden farksız.
Yaşam destek ünitesinin uyarı sesi.
Duymuyorum artık.
Herşey bitti.
Yaşayanlar yaşamayanlara anlatsın.
Hoş ve akıcı güzel bir şiirdi.Ellerin ve yüreğin dert görmesin.En içten saygılarımla.