(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LAYIK DEGİLSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LAYIK DEGİLSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazan kaleminize ve emeğinize sağlık. ancak şiirleriniz hep sevgiliye edilen beddualarla dolu.Belli ki yürek fena halde yanmış ve acımış. kalp acısıyla da ah'lar yükselmiş yüreğinizden. saygıyla...
sevmeye layık değil ama sevmişsiniz tabi aşk bu gözünüz hiçbirşeyi görmez ama sonu ayrılıkla süslendiğinde beddua edecek kadar bile deger vermiyorsunuz yine güzel sitem dolu şiirinizi kutlarım
Çok güzel can alacı ARİF sözler var, duyguda adeta sağnak ve hışımlı aşkı gösteren öfke karışık sitem dolu serzenişler var Neticede güzel duygular Sevgiler saygılar efendim
Madem bu kadar değersiz biriydi nasıl olduda böyle bir insanı sevginize layık görüp sevdiniz, sevgi yaşanırken herşey güzel ama ayrılıkla sonlandığı zaman duygular devre dışı kalır ve mantık devreye girer çünki aşk başlarken duygu, aşk biterken mantık bu ikili ilişki denizdeki gelgit gibidir. Bence herkes kendisine yakışanı yapar, günagıyla sevabıyla bir ilişki yaşanmış ve bitmiş, hakkınızda hayırlısı olan bitmesiymiş bunu bu yönde düşünün ve mutlu olun çünki allahın sevgili kuluymuşsunuz...... Ayrılığın acısıyla dile gelmiş duyguların sitemkar ve öfke dolu serzenişlerini okudum şiirinizde, yazan yüreği kutluyorum..... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız.....
ancak şiirleriniz hep sevgiliye edilen
beddualarla dolu.Belli ki yürek fena halde yanmış ve acımış.
kalp acısıyla da ah'lar yükselmiş yüreğinizden.
saygıyla...