(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
** TOMBALA ** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
** TOMBALA ** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O zaman tombala garanti demektir...Sadece tombala sıramız ne zaman gelir bilinmez... Çok anlamlı bir dörtlüktü...Yürekten kutluyorum...Selamlarım ve muhabbetlerimle...
Ne denir ki buna .. Herşey bir tombala değil mi? hayatımız, yaşamamız, sevgilerimiz... Tesadüflerle ve şans eseri yaşamıyor muyuz? ve bir gün hakikat olunca herşey... Bu bir tombala olmaz be dostum. Sevgi, sağlık ve muhabbetle kalın.
*Bir de daha önce yazilmi$ yorumlara ili$ti gözüm. $udur ki sözüm $iir özgürdür, $iirde her zaman yazim kurallari aranmaz, heleki bu $iir Aktâr-i Âlem' in gercek yüzünü icerirken zaten sevgili "deryaxderya" yazim kurallarina fazla bir yer kalmaz. Yinede görüslere saygilar. Yorumlar da $iir gibi güzel. Selamlarimla
düşününce hayatın tanımı bukadarda basittir aslında.Çok uzun kelimelerle süslemeye çalışsakta özüne indiğimizde dört satırı geçmez asla kaleminize sağlık üstadım.
Bilinen gerçeğin güzel ifadesi olmuş dörtlük. Bir de şu yazım kurallarına dikkat edilse, çok sevineceğim. 'Padişahta' değil, 'Padişah da' şeklinde yazılır. Dikkate alır mısınız bilmem ama benimki okur gözüyle yapılmış küçük bir eleştiri. Selamlar.