......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Bin ah
Ya sen dününden kalan bir derdini anlat bana
Bin ah çekeyim,
Ya da ben bir derdimi anlatayım sana
Bin ahını işiteyim cancağızım.
Kul düşünce