belki kötü olmuştur ama sadece yaşanan şeyleri yazdım,,... şimdiden teşekkürler
Bulutlar gökyüzünü gezerken Zaman su gibi akıp geçerken Neden gelirsin ki aklıma sen. Karanlık dünyanın karanlığını izlerken Gökten bir yıldız daha kayarken Neden gelirsin ki aklıma sen. Sahilde yürürken, çay bahçesinde otururken El ele tutuşan aşıklar önümden geçerken Neden gelirsin ki aklıma sen. Kafamı yastığa koyarken Dertlerle kendimden geçerken Ölüme meydan okurken Neden gelirsin ki aklıma sen. Tam da unuttum derken Yüreğimi sustururken Maziyi aklımdan silerken Neden gelirsin ki aklıma sen. Yağmur yağarken Dertlerim ıslanıp dahada ağırlaşırken Yalnızlıkla dertleşirken Neden gelirsin ki aklıma sen. Hayaller kurarken, özlenilenleri düşlerken Gözümden bir damla yaş daha eksilirken Neden gelirsin ki aklıma sen. Yokların varlığında kaybolurken Kendimi özümü bulmaya çalışırken Hayatımı karartan tek heceyi düşlerken Neden gelirsin ki aklıma sen. Dertlerime ağlarken, halime gülerken Aynada ağaran saçlarıma bakarken Kendi kendime öğütler verirken Neden gelirsin ki aklıma sen. Sohbetlerde adın geçerken Susmuş yüreğim hıçkırığa boğulurken Yalan dünya gözümden silinirken Neden gelirsin ki aklıma sen.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN GELİRSİN Kİ AKLIMA ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN GELİRSİN Kİ AKLIMA ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merak etmeyin kötü olmamışş içinizdekiler kötü değildir bunlar içinizden dışarı yansıyanlar bu yüzden böle düşünmeyinn bende güzel yazamıyorum ama hiç değillse uğraşıyoruz Türkçemiz için bir şeyler yapıyoruz yüreğinize sağlık tebrikler...