Adını unuttum, mazideki dehlizlerin birinde Kimse olmak istemez, artık senin yerinde Oldun bedenimde dinmeyen sızı ve derinde Kaldın hayatımın çok uzak, ücra bir yerinde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADINI UNUTTUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADINI UNUTTUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"sevgisiz kalan vatan, kupkuru bir çöl olur..." ne güzel söylenmiş bir söz. bu sözün bugünkü nesle iyi bir ağızdan anlatmak gerek. bir gün andımızı, bir gün ordumuzu, bir gün marşımızı, bir gün vatanımızın adını bir gün bayrağımızın şeklini tartışmaya açan vatan haini lain düşmanların gözüne bu sözü körün gözüne sokar gibi sokmak lazım...tebrikler ve saygılarımla dost şair...
halilşakir tarafından 11/23/2018 2:47:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Atatürk'ün baş öğretmenliği kabul ettiği gün olan ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ kutluyorum...Tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize mutlu, güzel,başarılar diliyorum...
ne güzel söylenmiş bir söz. bu sözün bugünkü nesle
iyi bir ağızdan anlatmak gerek. bir gün andımızı, bir gün
ordumuzu, bir gün marşımızı, bir gün vatanımızın adını
bir gün bayrağımızın şeklini tartışmaya açan vatan haini
lain düşmanların gözüne bu sözü körün gözüne sokar gibi
sokmak lazım...tebrikler ve saygılarımla dost şair...
halilşakir tarafından 11/23/2018 2:47:21 PM zamanında düzenlenmiştir.