Seni kurduğum düşlerin En güzel yerinde ağırlarken Hasretle içime akıyordu kokun Daha görür görmez aşık olduk birbirimize Ektiğimiz aşk tohumlarını Yüreğimizde yeşerttik beraberce .
Sevdalısı olduk bu aşkın Rüya gibiydi yaşananlar Binbir gece masalındaydık sanki Geçmişin sıcaklığını hala anılarımda yaşıyorum .
Eski şarkıların tadı bir başkaydı Bak hala unutulmadı Mavi gülüm dediğin ben Daha kaç yıl hasret çekeceğim Anılarımın peşinde sürüklenirken .
Biz iki çılgın sevgili Vedalara ne zaman dur diyeceğiz Yüreğimizi yakan aşk ateşiyle Hangi rüzgarın peşine takılıp gideceğiz .
Hasret kaldım attığımız kahkahalara Daha konuşmadan başlamadan gülüyorduk Şimdi koca bir deniz var aramızda Karşı kıyılardayız ikimizde .
Biliyor musun Kaç yasaklı cümle var içimde Dilim ile dudağımın arasında Söyleyemiyorum Kulaklarımda sağır edici sarsıntılar Özleme dönüşüyor sesin .
Yasaklar olmasın hayatımızda Tabuları ezelim ayaklarımızın altında İçimdeki isyan fırtınaları dinsin Sukuta ersin yüreğim .
Yaşadıklarımız çok güzel şeylerdi Zamanı durdurmuş Asırlar öncesinden ışınlanmış gibi Sığdırmıştık herşeyi bir güne sanki ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özledim Seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özledim Seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mavi gülüm dediğin ben Daha kaç yıl hasret çekeceğim Anılarımın peşinde sürüklenirken .
Yaşadıklarımız çok güzel şeylerdi Zamanı durdurmuş Asırlar öncesinden ışınlanmış gibi Sığdırmıştık herşeyi bir güne sanki ...
Aşk dolu yüreğin hasret nidalari okurken geldi kulaklarıma içtendi, sevdiğini özlemek güzel bir duygudur, görememek, duyamamak, sarılamamak acı olsada, seven özler can bilip sevdiğini, sevilen hisseder, her zamanki gibi anlamli ve güzeldi.saygılarımla...