küçücük çocuksu hayallerin de, kocaman dünyalar gizliydi, derme çatma gecekondular misali, her an yıkılmaya mahkum.. sessiz,sedasız,kimsesiz oldu gidişi de, sadece yağmurlar yağdı, ardından ağlarcasına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hayal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hayal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence kendimizden eksiliyoruz Bunca olaylar olup biterken duyarsız kalan bir toplumun değerlerinden, vicdanindan, insanligindan konusamayiz.. Yuregine sağlık Sevgili Rezzan.. Kisa ve özdü.. Sevgilerimle..
insanlık öldü mü sorusunun cevabını uzaklarda aramaya gerek yok,çocuk ve kadın tacizleri,cinayetleri,şiddet haberleri ve daha bir sürü insanlık dışı toplumuzun örf,adet ve inancına yakışmayan davranışlar bu sorunun cevabı,evet,ne yazık ki insanlık öldü...
çok teşekkür ederim neslihan beğeni ve güzel yorumun için,sevgilerimle
aslında uzun şiirler yazmak isterim bu da taktir edilecek ayrı bir yetenek fakat ne yazık ki benim öyle bir yeteneğim yok,ama şöyle bir avantajı var 800 yakın şiirim var ve çoğu ezberim de :) tekrar teşekkür ediyorum,saygılarımla
Bunca olaylar olup biterken duyarsız kalan bir toplumun değerlerinden, vicdanindan, insanligindan konusamayiz..
Yuregine sağlık Sevgili Rezzan..
Kisa ve özdü..
Sevgilerimle..