(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOZKIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOZKIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanma günün güneşine, kavuran sıcağına Geceleyin hava döner, buz keser iliklerin Lakin hayat bozkırı, iyi gün dostlarının…
Dost yazan, dost söyleyen kaleminiz susmasın.. Dost dediğin zaman akan sular durur.. Dost dediğin zaman iyi günde, kötü gün de dostuna kapısını açık tutmalı.. Güzel dostluklara..
Kanma günün güneşine, kavuran sıcağına Geceleyin hava döner, buz keser iliklerin Lakin hayat bozkırı, iyi gün dostlarının…
==================
BOZKIR:Kurakçıl otsu bitkilerden oluşan, sıcak ve ılıman iklimlerdeki ağaçsız doğal alan, ya da başka bir değişle step. BİZDE ''ZOZAN'' DERLER HAYATIN BOZKIRI İYİ GÜN DOSTLARININ OLSUN...! YA KÖTÜ GÜN DOSTLARINA...?
BEN YÜREĞİMİN TÜM MERALARINI ORMANLARINI VERİRİM ..! YA SEN ŞAİR...?
FIRTINADAN ARTA KALAN tarafından 5/31/2008 10:56:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
içine şiir bir şeyler giymeli ayaz fena halde şair yapar şiire eklemeler bina kapalı güzel ama çok duvarlı son dize büyük karmaşa ordan sonuç çıkaracak zihin melekem henüz ne yazık yok sen acı bari anlat sondaki mısranın esrarını
hatta her kiralık ev ilanı....
seninle hiç üşümedim ki...