halim altı saniyeden uzun sekiz yüz tane taş kırdı köşe kavşağında şakağı ve bir gece...
kimler bilir fare zehrinin o akıl almaz tadını ben bir sabah doğurdum bir sabah ağlattım kimse görmedi geceydi ortalık sırılsıklam...
şiir mi bıraktım safsatayı kimse kadar küçülmedim altı asırdır o kadar güçlüyüm ki kelimelerin kemerlerine dahi ihtiyacım yok hayatım mermer taşı değil ölümüm bir yudum su ufuk mu istiyorsun küçük adam buraya gel sana kimse söylemedi mi yoksa ufuk kahrolası beyinlerin hücrelere tıkıldığı yerdir ufuk mu istiyorsun küçük hanım buraya gel ufuk merceğin dışında kalan bir kokudur duyamazsın ellerim de yok zaten...
bana bir şeylerden bahsediyorlar bazen çıldırıyorum esaretin bedeli olup delesim geliyor dünyayı sonra kanalizasyon boyu o bahsettiğin şeyi aramak...
kırık bir kafadan süzülüp define avcıları heyecanı ile boş verin...
ben bir satır istiyorum çok keskin bir satır sadece bir satır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yer altı kraliçesi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yer altı kraliçesi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.