Kara bulutlar dolanır, ufuk çizgisinde, çalkalanır kapkara deniz, bulutun gölgesinde, ne mavisi var,ne ufkun kızıllığı, kaçan bir gemi var üzerinde.
-II-
Sığınacak bir liman arar, yolcusu o liman bu liman dolaşır, kim bilir kimleri taşır,hangi limana yanaşır, belki birkaç sevgili, belki birkaç yürek, gider özgürlüğüne kavuşur.
-III-
Ben de çok bekledim bu şehrin limanında, yıllarca aylarca günlerce, bekledim bir zamanlar, ne bir gemiler yanaştı,ne insanlar indi gemilerden, ne bir inen oldu benim için, ne de gelip boynuma sarılan, hep boynu bükük kaldım, her vapur yaştığında. ağladım,hüzün doldurdum yüreğime, yıllarca bu şehrin köhne limanında, çok bekledim,gelecek gemileri.
-IV-
Vaz geçtim artık beklemekten, sevmekten hasret çekmekten vaz geçtim, yüreğimi sızlatmaktan da aşktan her şeyden vaz geçtim, alıştım yalnızlığa alıştım onsuz yaşamaya, kara taş bastım,özgür bağrıma, her gün bu köhne limanda pineklemekten vaz geçtim. kangren olmuştu çünkü umutsuzluğum, kestim attım yüreğimi.
-V-
Artık martıları seyrediyorum oturup kıyılardan, ufka bakıyorum bol, bol kıyılardan iç çekerek, hasreti özlemi dolduruyorum yüreğime, şimdi yaptığım gibi,ufku izliyorum bol,bol kıyıdan, çünkü özleme dedi hayallerim ben yeterim, sen dedi sen,avun benimle eğlen boşa bekleme hiç, otur şu zümrüt kıyılarda,bak kim gelecek kim geçecek. ufuk çizgisinden,şehrin köhne limanına doğru, bak hayal kur,ben varmışım gibi yanında, ufka bakarak kıyılardan.
-VI-
İşte yine bir gemi yaklaşmakta kara bulut dolu ufuktan, kara bulutlardan kaçarak birazdan girecek köhne limana, liman yine suskunluktan kurtulacak, insanlar olacak kıyılarda bekleyen,eller kimler sarılacak, gözler ağlayacak kim kime ağlayacak bilmem, ve bekleyen sevgililer kavuşacak yine, ama,ama ben olmayacağım içlerinde, ben olmayacağım o heyecanı o zevki duyan, ben olmayacağım işte, çünkü ne gelen olur,ne giden benim için artık, bak vakit geç,kır düşmüş başıma yıllar sonra kim gelir, benim için gerekli olan liman, hurdalığa giden son geminin kalktığı liman olmalı. gelsin o günüm gayrı. Gelsin gayrı.......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON GEMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON GEMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oturup bir köşeye beklemek ve seyretmekle olmaz ki şairim, içinde olacaksınız o gemilerin ve seyirle eskiteceksiniz gemileri, her limanda bekleyenleriniz olacak ve her birine umutlar hediye edeceksiniz sevglerinizden... Sevgi yüklü saygılarımla.
Kara bulutlar dolanır, ufuk çizgisinde, çalkalanır kapkara deniz, bulutun gölgesinde, ne mavisi var,ne ufkun kızıllığı, kaçan bir gemi var üzerinde
bütünüyle itinalı bir çalışma olmuş,yüreğinize sağlık üstad.... gemiler'e neler yazılır neler...sizde bu güzel paylaşımınızla bir eser eklemişsiniz.... saygım ve sevgimle... maviler yüreğinize... yarın umut olsun hepimize...
bak vakit geç,kır düşmüş başıma yıllar sonra kim gelir, benim için gerekli olan liman, hurdalığa giden son geminin kalktığı liman olmalı. gelsin o günüm gayrı. Gelsin gayrı.......
şiir çok güzelde...acele neden... yüreğinize sağlık...
Artık martıları seyrediyorum oturup kıyılardan, ufka bakıyorum bol, bol kıyılardan iç çekerek, hasreti özlemi dolduruyorum yüreğime, şimdi yaptığım gibi,ufku izliyorum bol,bol kıyıdan, çünkü özleme dedi hayallerim ben yeterim, sen dedi sen,avun benimle eğlen boşa bekleme hiç, otur şu zümrüt kıyılarda,bak kim gelecek kim geçecek. ufuk çizgisinden,şehrin köhne limanına doğru, bak hayal kur,ben varmışım gibi yanında, ufka bakarak kıyılardan.
BENDE ÇOK BEKLEDİM O GEMİLERİ... BİR LİMAN KIYICIĞINDA .AMA GİDEN GELMEDİ... YA DA YANIMDAN UZAKLAŞTI, GÖREMEDİM.YÜREĞİNİZE SAĞLIK.RABATLI
Sevgi yüklü saygılarımla.