Birincisi sen farklısın İkincisi sen canımsın Üçüncüsü sen hayatsın Dördüncüsü sen neşemsin Beşincisi sen bitanemsin Altıncısı lütfen beni eve alır mısın? Söz valla söz…içmeyeceğim bir daha bu kadar…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söz.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söz.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haftanın günleri yedidir yedi...yedidir sayında bakın yedidir! ama siz siz olun gün içinde gün yaşayın yarın öecekmiş gibi...yaşamakatan yorgun düşene dek..... KUTLARIM...okumaktan çok haz aldım... sevgimle... maviler yüereğinize...papatyalar bıraktım sayfanıza.....
Ben olsam almam bensiz içeni:))Seviyorsan benimle oturup içeceksin o kadar...Aşkından bir kadeh yıksada o zehri ona bakıp içmem gerek.Anladınmıııııııııı...Almıyorum eve meve seni.Allaaaam yaaa,kızdım yine:))
Birincisi sen farklısın İkincisi sen canımsın Üçüncüsü sen hayatsın Dördüncüsü sen neşemsin Beşincisi sen bitanemsin Altıncısı lütfen beni eve alır mısın? Söz valla söz…içmeyeceğim bir daha bu kadar…..
KUTLARIM...okumaktan çok haz aldım...
sevgimle...
maviler yüereğinize...papatyalar bıraktım sayfanıza.....