küçük kaçamaklarınken buz gibi soğuk yalnızlıkların, alışkanlığın olup, yanına kâr diye kalacak,hayal kırıklıkların... vefa ile ısıt yüreğini derim, bencillik hırkan yerine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hırka şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hırka şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan hangi duygularla bakarsa insanlara yani yüreğinde hangi duygular ağır basıyorsa öyle görürmüş insanları da,sizin yüreğinizin güzelliği yansıyor cümlelerinize de ,çok teşekkür ederim...sevgiler...
o kadar çok ki bencil insan kendi menfaatlerini koruma adına insanları ve onların duygularını basamak gibi kullanıp hiçe sayan insanları kırmaktan,üzmekten çekinmeden düşüncesizce hareket eden,öğreti haddim değil ama onlara olsun bu şiir :)
Sevgiden ve güzel duygulardan yana kaleminiz ve o güzel duyarlı yüreğiniz hiç incinmesin böyle güzel eserleri bizlere sunduğun için doyulmaz bir paylaşım yürekten alkışlıyorum ..
Kısa dizelerle çok güzel yalın bir sesleniş...
Candan kutlarım...Kucak dolusu selamlar,sevgiler olsun güzel yüreğinize...))