(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* * * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* * * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir fidanlaşıyorum belki büyüyorum kocaman oluyorum gölgeme gelip yetişen çiçekleri besliyorum kuşların artık eviyim güzel bir kız uzanıyor gölgeme başı gövdeme değiyor hafiften görüyorum tanıyorum gölgem diz çöküyor önünde.
sonsuzluk önünde diz çöküyor her nefes alışında gizli
yanıyor dünyam yanıyor kalbim küller dört bir yana küller küllere varlığım ellerinde sonsuzluğu tadarken küllerim karışıp gidiyor rüzgarla dağlara toprağa ırmaklara...
bir fidanlaşıyorum belki büyüyorum kocaman oluyorum gölgeme gelip yetişen çiçekleri besliyorum kuşların artık eviyim güzel bir kız uzanıyor gölgeme başı gövdeme değiyor hafiften görüyorum tanıyorum gölgem diz çöküyor önünde.
sonsuzluğum mutlu sonsuzluğum aşk...
harika bir şiir duygu yüklü kelimeler, dizeler vugulu ve de anlamlı... dökülen güzel yüreğe sağlık ... kutlarım saygılar
bir fidanlaşıyorum belki büyüyorum kocaman oluyorum gölgeme gelip yetişen çiçekleri besliyorum kuşların artık eviyim güzel bir kız uzanıyor gölgeme başı gövdeme değiyor hafiften görüyorum tanıyorum gölgem diz çöküyor önünde.
sonsuzluğum mutlu sonsuzluğum aşk...
ŞİİRİN KURGUSU BAŞARILI VE DOLAYISIYLA DİZELER SADE BİR DİLLE KURULAN İMGE'Yİ RAHATLIKLA TAŞIYABİLECEK ESNEKLİKTE BU ŞİİRE AKICILIK GETİRMİŞ YANİ DİZELER TEKDÜZEDEN UZAK ANLAMLI BİR TINI OLUŞTURMUŞ GÜZEL OLMUŞ ŞAİR TEBRİKLERİMLE
sonsuzluğum aşk...
_arda dura_
Yanılmıyorsam ithafen yazılmış bir şiir...
Mükemmeldi Merve'cik...
Sevgilerimle.