Senin olmadığın şehirlerde Şiirler yazacağım Aşka dair
Deniz gözlü sevdaya sunacağım kalemimi Sana ait olmayan şarkılar dinleyeceğim Sana ait olmayan kelimeler kullanacağım Çocuk yüreğimi bırakacağım ellerine
Benim olmadığım şehirlerde Şiirler yazacaksın Bana ait olmayan rüyalara Cümleler kuracaksın Bana ait olmayan gecelere Övgüler yağdıracaksın
Duracaksın aniden Gözlerim takılacak usuna Öylesine birden bire Hiç olup yüreğinin hiçliklerinde Çok olup teninin göz bebeğinde Sesin çarpacak duvarlara Yankısı kulaklarına düşecek mi Uzatıp elini boşluğa Avuç içine uçarı bir buse konacak mı
Senin olmadığın şehirlerde Şiirler yazacağım Aşka dair
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HENÜZ YAZMADIM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HENÜZ YAZMADIM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin olmadığın şehirlerde Şiirler yazacağım Sana olduğunu sanacaksın Aldanacaksın… ve üzülecek değil mi üstadım... ve tükenecek... kutlarım usta kalemini dost her an mutlukla yüzyüze olman dileğiyle... sevgiyle kal...
Senin olmadığın şehirlerde Şiirler yazacağım Sana olduğunu sanacaksın Aldanacaksın…
Biliyor musun Henüz yazmadım aşka dair en güzel şiirimi
Uzaklarda bir sevgiliye yazılmış ama , sevgiliye umutlanma artık ben yokum der gibiydi şiiriniz...ve yazılacak aşk şiirlerimde bundan sonra sen olmayacaksın der gibiydi...Sevgili Hamiyet tabiiki sevgi her şeyden önce hak edene verilmelidir, ancak o zaman değerlidir...Yüreğine sağlık çok güzel bir anlatım dı.. Kutluyorum...saygılar...
**Senin olmadığın şehirlerde Şiirler yazacağım Sana olduğunu sanacaksın Aldanacaksın…
Biliyor musun Henüz yazmadım aşka dair en güzel şiirimi**
Umarım Can Hocam bir gönül yoldaşı size en güzel aşk şiirini yazdırır.. Valla Ben de Bir Hamiyet Göz Hocam gibi Can ciğer paresi dost bulmadım. Cünkü dostluk, yarenlik köprüsü kurduğumuz Boğazesintisinde yoksunuz.... Şu kısacık dörtlük KÖMEN'den Can Hocasına, can dostuna sunulmuş bir buket çiçektir. Sevgi ve dostlukla kalınız.
Özgür gönül, özge gönül, öz gönül Bana dilmaç oldun binbir cilve söz gönül Sevgi dedin,sevda dedin aktın habire Bulamadın bir Hamiyet Göz gönül
dostum boğaz esintisi bizim yuvamız orda hep varım...hepde olacağım...ne mutlu bana ki sizler gibi can dostlarım var...boğaz esintisi grubumuzun sayfasına not bıraktım...sohbet panellimize de ...hep ordayım orda olduğumu görülmesede...sevgilerimi yolluyorum...
Biliyor musun Henüz yazmadım aşka dair en güzel şiirimi ===================== Yazdığınızın ondan sonra mutlaka bir güzeli olacak. En güzelini ulaşmak yılları alacak.. Tebrikler...Çok güzeldi..
Senin olmadığın şehirlerde Şiirler yazacağım Aşka dair
sizdeki bu gönül kalemi varken şiirleriniz bitemsiz olur şaire...ve hepside inanıyorumki gönül bahçenizden buketler sunar...kimi arajman,kimi partel kızdınızmıda çelenk tarzında...keşke sevgiliye hep tek bir papatya olarak yazılsa...herşey gönlünüzce olsun temennilerimle... saygı ve sevgiler gönderiyorum... maviler yüreğinize..
Senin olmadığın şehirlerde Şiirler yazacağım Aşka dair.......................yürekte seninle gittiği için yine yazılan şiirler ona olacaktır.......güzeldi....tebrikler....
Biliyor musun Henüz yazmadım aşka dair en güzel şiirimi Sevdalarda ayrılık oldukça en güzel şiir henüz yazılmayacak herhalde...Yüreğine sağlık. Sevgiyle Kalın. Saygılarımla...
Şiirler yazacağım
Aşka dair
Senin olmadığın şehirlerde
Şiirler yazacağım
Aşka dair
Senin olmadığın şehirlerde
Şiirler yazacağım
Aşka dair
..........
aşk; şiire sığmaz ki...
ki biz sığmadık hiç bir kente...