Okumuş olmalı insan. Okumalı. Bilmeli kıymetini okumanın Olur ya bir aksiliktir okuyamamışsa Dinlemeyi bilmelidir insan.
Çok okuyan değil çok gezen’ de bilir bazen Öğrenmiştir gezerken, sağdan soldan Fakat o, çokbilmiştir. Konuşurken dikkatli olmalı Söz vermesini, bilmezdir böylesi insan.
Usul bilmeli edep bilmelidir insan Mesnetsiz konuşmamalı Yalandan riyadan uzak durmalı Karşısındakine saygılı olmalıdır konuşurken insan
Şey Edip Ali şöyle demiş.
“Cahil ile dost olma, ilim bilmez irfan bilmezdir Üzülürsün”. Doğru mu değil mi, bunu bilemem amma O bir bilge insan. Bu yüzden! Dikkatli olmalı cahille konuşurken insan.
Kendi kendini tanımış olmalı insan Yerli yersiz, konuşmamalı Konuşurken inat etmemeli söz sahibi insan Siz demesini bilmeli Sonradan görmüş olmamalı, konuşan insan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonradan görmüş insan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonradan görmüş insan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
............................................Selam ve saygılarımla.