(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni sevdim hem de çok sen de benim değilsin artık................ her rüya yı kendine yoranlara hisseden pay alıp avunanlara sevgimle kal çook çok güzel
bende olmayanları sevdim hep benim olmayanları =========================== Bizden olmayanlar daha gizemlidir.. Onları çar öğreniriz... Dünya da öyle değilmi yaaa.. Tebrikler çok güzeldi.
seni sevdim hem de çok sen de benim değilsin artık.. ****************************** bizim olmayanları sevmek aslında başkasında sevmeyi sevmektir. neyi sevdiysek yitirmedik mi hep... güzeldi yüreğinize sağlık....
seni sevdim hem de çok sen de benim değilsin artık..
evet güzel ve çk derin anlam teşkil eden dizelerdir yürekten akan, zaten insan kendinde olmayanı ararmış ya da bütünleşebileceği diğer yarı-sını ararmış, yüreğinize sağlık
seni sevdim hem de çok sen de benim değilsin artık.. ..................................... ULAŞILMAYANDI BELKİDE ULAŞILAN OLAN BİZDE OLUP BİZİM OLMAYAN
öyle demeyin...insan kendini ve kendinde olanları sevmeli...inanın herkeste bir güzellik var,bakmasını bilen göze tabi..bakın ben gördüm sizde ki güzelliği..şiir yazıyorsunuz,daha ne olsun:)biraz da sizin olmayanlara değil olanlara bakın derim;)kim bilir belki de mucizeler olur birden hayatınızda...