Tohum düşü ile düştüm toprağa Çiçek düşü ile döndüm yaprağa Al yeşilmor pembe döküldü bağa Yine gönlüm gözü elâya kaldı
Elâ gözlerine kurban olduğum Ay yüzüne bakıp hayran olduğum Yerde arar iken gökte bulduğum Sevdan ile gözüm semaya daldı
Ayda hilâl kaşın ile gözün var Yüreğimde aşkın ile közün nâr Düşlerimde hâyâl hâyâl yüzün yâr Hasret beni kara sevdaya saldı
Gönlümün biricik eşsiz dilberi Ay yüzünden şavkar yüzünün feri "Gelirim!"dedin de dönmedin geri Tek umudum kadir mevlâya kaldı
Şaban AKTAŞ 04.06.2018 Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
DEVİNİM VE ATALET
Zaman akan suyu coşturur, bataklıktaki pisliği durgun suyu kokuşturur...
Doludizgin atlar coşkun ırmaklar gibidir onurlu insan yüreği ömür boyu koşturur...
Aşk bir çılgınlıktır hiçbir kaba ve kalıba sığmayan sevdayla seveni coşturur...
Tembelin miskinliği akıntısı olmayan durgun göle benzer; kirli yeşil, çalışkan o/nurlu ay gibi güneş gibi ışıl ışıl...
Biz bu hikayeyi duymuştuk, hâtta zaman bize uymaz ise biz zamana uymuştuk...
Aramızda ne tembeller var köryılan misali vurdumduymaz, sürekli kışuykusu hali; meczup, dilenci, pis, uyuşuk...
Şaban AKTAŞ 05.06.2018 - 21.04
Şaban Aktaş 6 Haziran 2017
AKDENİZ SAHİLLERİ
kişi başı oksijen daha fazla burada ve sürekli akdeniz’den esen efil efil serinlik iyot kokulu meltem ayrıcalıklı bir ferahlık, her kim ki sağlık nedir biliyor en azından yılda bir kez güneş ve deniz için asya’dan avrupa’dan kaçıp geliyor antalya, muğla, mersin adana, antakya; akdeniz sahillerinde yaşamak başka güzel neşesi çiçeklerin her mevsim yerinde...
Şaban Aktaş 06.06.2017
6 Haziran 2017 ·
HAK AŞIKLARI
İşkembe-i kübradan desteksiz atan imamlar Gerçekte sizde ne din ne de Tanrı’ya iman var, Beden ve ruh temizliği hakikatle bir bütün Bilim ile Hak’kı aşka gönül v/erenler anlar!
Şaban Aktaş 06.06.2017 - 12.36
ÇALIM S/ATANLAR?!
Çalım’ından (?) anlarım, onlarda din iman para, Evrim geçirmemiş, hepsi çamurdan bir zampara Tek bir hatun yetmez(!) çocuklar boy boy, sıra sıra Ner’de hazır; hücum, hücum topluca ambara!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEK UMUDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEK UMUDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.