İnsan insanoğlu mu ? Yoksa başka birsey mi? İnsanoğluna değer vermeli mi ? Vermemeli mi? Sormalı mı sormamalı mı ? Hakediyor mu haketmiyor mu ? İnsanoğluna ’bazen’ değer verilmeli ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanılgı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanılgı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahhh öneri için tesekkur ederim. Çok naziksiniz. Ancak siir denir mi bilmem bu duygu dökümüne sadece yazı diyebiliriz. Ne yapalim efectlerle insan bazen güzel oluyor. Ajanslar bu fotografik dikkate almazlar efendim
Herşey..zihinle birleştiği zaman hakikatine varır..bizler fiziki yapımızla bu alemde(beşer dünya ) yaşarız ama tüm hissiyatlarımız diğer boyuttadır(âhir boyutu) işte tüm iş,sanat,hakikat,din,iman,âhir boyut meseleleridir...yedi katmanlık tabir dış değil iç boyutta aşılacak ve her katmanında gerçek görünün gerçekleşeceği. Seviyeleridir..tabiki tüm bunların olması için alemlerin sahibinin buna izin vermesi,sende bu izni talep edecek arınmışlıkta,erdemde, ve samimiyette olman gerekir...kısaca hem candan,hemde canandan feragat etmek lazımdır/gereklidir ...